петак, 28. октобар 2016.

Halloween (Noć veštica) iz mog ugla

  Ćao!

 Da li se spremate za Noć veštica? Hoćete li slaviti? Što se mene tiče, ja je ne slavim, ali, pošto idem u privatnu, tamo se za taj dan pravi žurka. Imamo veliki sto sa raznom jezivom hranom i dekoracijom. Sve je ukusno, ali ga dvaput pogledam pre nego što ga stavim u usta. :D

Za one koji ne znaju, Noć veštica, ili Halloween jer praznik kada se ljudi, pogotovo deca maskiraju u različita čudovišta, prave žurke, maskembale, i idu od kuće do kuće i traže slatkiše.

Prvo bih rekla svoje mišljenje o svemu tome:
Praznik zvuči, i jeste veoma zanimljiv, ali se vodi polemika oko toga da li treba da ga slavimo jer nije Pravoslavni. Ja smatram da je lepo praviti žurke, maskirati se, i sve to, ali ja ne bih zalazila baš duboko do klanjanja mrtvima, i slično...

Ukoliko slavite, mislim da će vam ostatak posta biti zanimljiviji.

1) Gde slaviti?

Sasvim je dovoljan maskembal kod kuće, jer nažalost, ukoliko slavite negde u gradu, možda biste mogli da izazovete probleme, jer praznik nije opšte prihvaćen kod nas.

2) U šta se maskirati?

Hmmm... ja bih odabrala neko čudno stvorenje... verovatno bih iscrtala tamnoplave vene po licu i rukama. Ako ne, onda bih sigurno kostura! Naravno, vi ne morate isto. Pustite mašti na volju. Možete odabrati neko "ustaljeno" čudovište, ili pak izmisliti nešto originalno.

3) Koji film odgledati?

Ja nisam neki ljubitelj horor filmova. Biću iskrena, najstrašniji film koji sam odgledala je "Dom gospođice Peregrin za čudnovatu decu". Možda i "Kod budućnosti" ("Knowing"). :P Uglavnom, čula sam mnogobrojna prepričavanja, ali se ne bih usudila da gledam, tako da vam prema tome preporučujem "Prizivanja zla 2". Brrr...

4) Dekoracija & hrana

Sada ću vam upload- ovati neke slike ideja za dekoraciju, ali i hranu za ovaj praznik.
















Moj blog: http://anastasijaslife.blogspot.rs/

Moja FB stana: https://www.facebook.com/anastasija.lifestyle.fashion/

Moj Tumblr: https://www.tumblr.com/blog/anastasijafashion

7 коментара:

  1. Ni ja ne slavim, ali kada bih bila u prilici vjerovatno bih se maskirala u duha ili u kostura. 😃

    ОдговориИзбриши
  2. Ni ja ne slavim, ali kada bih bila u prilici vjerovatno bih se maskirala u duha ili u kostura. 😃

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam slavila, ali da jesam- zombi. Veštice su mi previše klasične, kosturi- već viđeni, ali jako lepo izgledaju... Možda i duh...

    ОдговориИзбриши
  4. Awww! Kako dobre slike! Slavila sam, i maskirala se u kostura.

    ОдговориИзбриши