четвртак, 27. октобар 2016.

Intervju sa Anjom Minić

 Jedna od najboljih blogerki današnjice je pristala da je intervjuišem. Intervju sam prenela u celosti. Hvala ti draga Anja!

1) Mislim da ovo pitanje zanima dosta nas, dakle: kako si rekla roditeljima da želiš da se baviš ovime?

- Nisam im doslovno rekla: 'Mama, tata, ja želim da pišem blog'. Zapravo sam ga u početku pisala bez njihovog znanja. Kako je vreme odmicalo, kako sam uspostavljala saradnje i češće fotografisala po kući, pokušavala sam da im objasnim šta ja to radim i kako blogovanje funkcioniše. Od oboje imam punu podršku. Tata i dalje ne razume šta ja tačno radim, a mama redovno čita moje postove.

2) Šta misliš, koje godine su minimalne, a koje maksimalne za početak blogovanja?

- Ne postoje minimalne, a ni maksimalne godine. Za Jutjub bih postavila donju granicu, ali za blog ne. Smatram da dete od 10 ili 11 godina, ako poseduje talenat za pisanje, može da pokrene sjajan blog i da odrasta uz njega. Većina blogerki ima između 12 i 30 godina, ali isto tako postoje i one starije koje su dugo u tim vodama i treba da pišu dok god ih to ispunjava.

3) Da li postoji neki razlog zbog koga bi prekinula sa blogom?

- Ne verujem. Možda će me neka životna situacija navesti da prestanem da izbacujem postove na neko vreme (mesec - dva), ali da zauvek prestanem da pišem - nikako.

4) Da ti neko ponudi 100 želja, da li bi dala svoj blog u zamenu za njih?

- Ne, nikako. Ne mogu da zamislim svoj život bez bloga. Mislim da bi bio čudan i nekako prazan. Navikla sam da radim na njemu i to je prosto moj hobi i moj 'izduvni ventil'. :)

5) Šta te najviše čini srećnom?

- Trenutno sam najsrećnija kada dođe petak i kada treba da idem kući. Znam da me tamo čekaju porodica i prijatelji i osećaj je stvarno poseban. Iako vikend brzo prođe, uvek mu se beskrajno radujem.

6) Da li puno pratiš tuđe blogove?

- Pratim mnogo blogova, ali nemam vremena da ispratim sve postove. Čitam ono što mi deluje interesantno i ne propuštam postove na blogovima koji su mi posebno dragi.

7) U koliko sati zaspiš kada si prepodne u školu, a u koliko kada si popodne?

- Više ne idem u školu, tako da ustajem između 7 i 8, u zavisnosti od toga kada mi počinju predavanja.


8) Čime planiraš da se baviš nakon fakulteta?

- Želim da se bavim novinarstvom, da budem profesorka srpskog jezika ili da radim bilo šta što ima veze sa pisanjem i književnošću.

9) Koliko daleko ti je fakultet?

- Živim u studentskom domu koji je  udaljen oko 3 - 4 minuta od mog faksa. Ako misliš na udaljenost fakulteta od kuće, treba mi oko sat i po vremena autobusom.

10)  Kada nebi blogovala, šta bi radila?

- Sve što i sada radim, a što nema veze sa blogovanjem - čitala, učila, družila se, izlazila...

11) Do kada planiraš da pišeš blog?

- Dok god me to bude činilo srećnom, dok god budem imala dovoljno ideja i inspiracije, dok god budem imala vremena i na kraju, dok god budu postojali ljudi koji vole da čitaju ono što pišem.

12) Koja je najbolja stvar u ovom "poslu"?

- Upoznavanje ljudi koji dele ista ili slična interesovanja. Kreativnost. Pokazivanje talenta. Mogućnost da neki uticajniji ljudi, sajtovi i kompanije u tebi prepoznaju nešto posebno i da učine da ti hobi bar delimično preraste u posao.

13) Koja je najgora ocena koju si dobila, i kada je to bilo? :D

- U toku školovanja sam dobila sve ocene, od 1 do 5. Kakav je to đak ako ne oseti čari svake od tih ocena? :D Prva jedinica je bila iz matematike, u petom razredu.

14) I za kraj: imaš li neku poruku za mene?
Hvala ti puno unapred! <3

- Bilo mi je zadovoljstvo da odgovorim na tvoja pitanja. Hvala ti mnogo na lepim rečima! Rado ću pogledati tvoj blog i želim ti puno uspeha u tome! 😘

  - Nema na čemu, još jednom- hvala tebi, sve najlepše! <3 <3 <3


Moj blog: http://anastasijaslife.blogspot.rs/

Moja FB stana: https://www.facebook.com/anastasija.lifestyle.fashion/

Moj Tumblr: https://www.tumblr.com/blog/anastasijafashion

Anjin blog: http://anjalittleworldd.blogspot.com/

6 коментара: