субота, 22. октобар 2016.

Zdravo i dobrodošli: 10 činjenica o meni

  Zdravo svima!

Pošto je prvi, ovo neće biti dugačak post. Želim samo da vam se ukratko prestavim, tako da bismo se bolje upoznali. Zato, evo 10 zanimljivih činjenica o meni:

1. Ogroman san mi je da postanem Disney glumica;
2. Trenirala sam razne sportove (odbojka, plivanje, ples...);
3. Omiljeni predmeti su mi srpski i tehničko;
4. U slobodno vreme (koga imam sve manje) pišem sastave;
5. Odličan sam učenik (5.00);
6. Omiljene serije su mi "Violetta" i "Beskrajna ljubav".
7. Omiljeni filmovi su mi "Tini: el gran cambio de Violetta" ("Tini: new life of Violetta"), "Star Wars VII" i "Knowing".
8. Obožavam YouTube;
9. I tehnologiju;
10. I... ja najiskrenije, kući ništa ne učim (znam da nije dobro, ali... valjda zapamtim na času).







4 коментара: