субота, 05. новембар 2016.

Aplikacija protiv muva- storytime

  Ćao svima!

 Ja sam Anastasija u dobrodošli u moj #Storytime! Danas ću pisati priču o mom iskustvu sa jednom veoma čudom aplikacijom.
 Dakle, aplikacija koju sam koristila se zove Anti flies. U prevodu, to otprilike znači "Protiv muva". Znači, aplikacija bi trebalo da isteruje muve. Da li je to istina? Pročitajte u ostatku teksa.



 To veče, ja sam učila istoriju, a neka dosadna muva mi je ušla u sobu. Hej! Zamislite! U sred novembra- muve! Uglavnom, on se vrtela oko moje sijalice i zujala, a ja nisam mogla više da je trpim, i uzela onaj udženih i pokušala njime da je isteram ili ako baš neće da izađe- ubijem. :( Ne volim da ubijam żivotinje, pa ni dosadne insekte poput muva. I oni su živa bića. Knjigom nisam uspela, jer je sve vremene stajala ili letela po plafonu, tako da nisam mogla da je ubijem a neće da izađe! Ja poludim od nje, ne mogu da se kocentišem, pa uzmem blok za likovno- pa njime! Ista priča... Muva i moja sijalica su u prilično srećnoj vezi. :D Okej, šalim se. Znači, nikako nisam uspevala da je ubijem niti isteram. Onda se setim aplikacije protiv komaraca. Za nju tvrde da isteruje komarce. Možda bih mogla da probam njome da isteram muvu? Hmm... bolje da ne gubim vreme- treba da učim. Potražila sam aplikaciju protiv muva, odmah je našla i instalirala.



Da li radi? Mhm... Aplikacija radi na principu one protiv komaraca- ispušta zvuke koji smetaju istima. Kod aplikacije protiv komaraca, taj zvuk se jedva čuje, ali kod ove mi je probušio uši! Sreća, pa postoji opcija za biranje glasnoće. Najtiša, i ona malo manje tiha se ne čuju, ali zato treća od pozadi... Ako pojačate zvuk do kraja- verovatno ćete ogluveti. Okej, ne bukvalno, ali je zvuk jako piskav i neprijatan, a ovo je treća najtiša od šest! Najglasnija je užas! Kada sam uključila tu odbranu, ne znam šta se dogodilo sa muvom, jer je svuk toliko zaglušujuć, da je nisam čula (a ni videla). Ali zato, kada sam isključila jer nisam više mogla da podnesem onu užasnu buku, meni je zujalo u ušima! Nekoliko puta sam morala da proverim da li sam stvarno isključila "odbranu"! Međutim, muva se opet vratila, ali ovaj put dovela i "društvo"! Još jean insekat koji zuje je ušao u moju sobu! Pitam se samo odakle, jer je prozor bio zatvoren, ali nema veze. Toliko sam se iznervirala, da sam zatvorila knjigu, uvuka glavu pod ćebe i zaspala. Sutra ujutru sam se probudila sa crvenim domalim prstom! Crvenilo se pojavio od ujeda nekog insekta! Prst me je strašno boleo, ali je prošlo nakon par sati.
 Ne znam koliko sve ovo ima veze sa aplikacijom, ali sam želela da podelim iskustvo sa vama.







4 коментара: