четвртак, 03. новембар 2016.

Jesen iz mog ugla

 Ovakva tema je za očekivati početkom jeseni, ali ja tada stvarno nisam imala utisak da je to godišnje doba u toku (lišće je još uvek bilo zeleno i na granama, vreme izuzetno toplo...) tako da sada pišem o tome.





 Jesen je nekim čudom postala moje omiljeno godišnje doba! Bukvalno odjednom! Samo mi je palo na pamet koliko je jesen jedno

"udobno" godišnje doba u kome

preovlađuje neka ušuškana atmosfera.


Predivni pejzaži i mesta za slikanje, puno inspiracije za pisanje i fotografisanje, odmaranje u toplom ćebencetu, ispijanje toplih napitaka, crvena i žuta boja... to sve znači "jesen" za mene.

 Kako, nažalost, uopšte nemam
vremena da izađem iz kuće, osim kada idem u školu, i taj veliki odmor mi nešto znači. Izađem do školskog parka, fotografišem nešto zanimljivo... Na samu pomisao na predivne jesenje poglede, nešto se probudi u meni i vuče me ka vratima, ali... ne mogu, moram da radim. Od prevelikih obaveza jedva da znam kako mi dvorište izgleda, a obližnji park je misaona imenica. Jedva čekam vikend! Iako u subotu imam utakmicu, a u nedelju trening, i oboje mi zauzimaju dobar deo dana, nadam se da ću makar malo prošetati i gaziti po divnom smeđe- žutom lišću. Nadam se da ću okusiti te čari jeseni, i uživati u njoj kao ranije.

 Jesen je divno godišnje doba! Zar ne?



6 коментара:

  1. I za mene je jesen jedno od najlepsih godisnjih doba!
    Nazalos to jeste da nemam vremena da uzivam toliko zbog obaveza oko skole, ali cim dodje vikend ja uzivam! <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je što delimo mišljenje! Uživaj u ovim divnim danima!

    ОдговориИзбриши
  3. Ah ta jesen! Predivna je! To mi je omiljno godišnje doba! Obožavam je!

    ОдговориИзбриши