четвртак, 01. децембар 2016.

Kako limun utiče na lice i kosu

Ćao dragi moji čataoci! Verovatno znate da na svom blogu često isprobavam razne stvari za vas. E, pa danas sam tu sa postom u kome ću vam opisati moje iskustvo sa limunom kao maskom za lice i za kosu. Sve što radim prenosim vam uživo!



21:7- Uzimam polovinu limuna i utapkavam po koži lica.
Naime, pročitala sam ina internetu kako limun pomaže oko bubuljica, pa sam rešila da probam. Moj problem sa njima nije veliki. Trenutno imam samo jednu bubuljicu, verovali ili ne, ali ako mogu da nemam ni jednu, vredi pokušati!
Lice me ne peče.

21:15- Utapam krajeve kose u sok od limuna
U međuvremenu sam iscedila sok od polovine limuna. Utopila sam krajeve u njega, jer kažu da posvetljuje kosu.
Vatu utapam u ostatak soka i premazujem lice.
Počinje da me jako peče. Uf, kako ću zaspati sa ovim?

21:26- Prestaje da me peče
Lice je prestalo da me peče! Nisam zapazila baš u koliko sati, ali kada sam osetila, bilo je 21:26.

23:4- Skidam sok sa lica
Kako je duboka noć, ne želim da se umivam vodom kako ne bih ikoga probudila. Uzimam micelarnu vodu i pokušavam njome da skinem sok. Uspevam, ali posle milion pokušaja lice ostaje lepljivo i suvo.
Mažem kremu za hidrataciju.
Videćemo šta će biti sutra.

10:34- Rezultati
Na prvi pogled, ništa se nije promenilo. Međutim... Uhvatila sam pramen kose i uporedila kraj sa temenom. Postojala je razlika. Krajevi su mi zaista bili svetliji. Ali, kosa mi je bila suva, lepljiva i tvrda, tako da sam morala ponovo da je perem, posle čega je situacija bila malo bolja, ali ne savršena. Posle više iščešljavanja, pomalo i liči na normalnu kosu.
Što se lica tiče, ne vidim neke velike promene. Možda je stanje malo bolje, ali vrlo malo! I, lice mi nije više suvo i lepljivo.

5 коментара:

  1. Interesantan post,prelepo pises,ppratim te pa ako zelis uzvrati jako bi mi znacilo♥♥♥
    https://slsk04.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!!!
    Pratim te pa ako želiš uzvrati:http://mlmr16.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post
    zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv post :)
    Zapratila sam te :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma zanimljiv i kreativan post. Preljepo pises :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi Vas vec jesmo

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши