уторак, 01. новембар 2016.

"Popularna" Maja Van Vagenen- moji utisci

 Roman mi se već na prvi pogled dopao. Videla sam ga na jednom sajtu, na kome je bila slika predivne tirkizno- plave korice. A ispod nje u par rečenica predstavljen roman. Zvučao je predvno, i jeste predivan, tako da se nisam pokajala što sam ga uzela.



 Govori se o 13- ogodišnjoj Maji, koja pronalazi knjigu jedne stare spisateljice. U njoj zatiče uputstva za popularnost stara oko 50- 60 godina! Ona ipak počinje da ih se pridržava, a rezultati su neverovatni! Neću vam više prepričavati, da bi vam bilo zanimljivo, ukoliko odlučite da ga pročitate, što vam toplo preporučujem. :)



 Roman spada u "lakše štivo", i brzo se čita, zanimljiv je i poučan. Jedino što mi je zasmetalo jeste što je knjiga namenjena tinejdžerima, a u njoj je pojavljuju nepristojne reči. Njihova upotreba, srećom nije preterana, pa na njih možete naići oko 3 puta. :) Knjiga je izdata 2015. godine, tako da je prilično savremena, i lako se razume. Inače, u pitanju su memoari. Izdavač je "Vulkan", a neki... ne mogu baš reći da je logo, ali tako nekako, glasi: "Statinska mudrost za moderne štreberke". Poruka romana je da je svako specifičan i poseban na svoj način, a da je popularnost individualno shvatanje.
Uglavnom, pročitajte roman, predivan je!

Evo par slika za sve vas, bilo da ćete pročitati roman ilili ne (a toplo vam preporučujem da ga pročitate). Uživajte!


6 коментара:

  1. Tvoj ukratki opis mi se mnogo svideo verovatno cu kupiti roman. A i veoma lepo pises😘😍❤❤💘

    ОдговориИзбриши
  2. Super je! I ja cu se verovatno potruditi da ga nadjem! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Mnooogo mi se dopao opis! Nisam planirala da je kupim, ali posle ovoga, moram! Inače ne volim da čitam, ali si me strašno zainteresovala!

    ОдговориИзбриши