петак, 18. новембар 2016.

Zašto kupiti novembarski Hej!- review


Ćao!

Kako provodite novembar? Imate li svoje favorite za ovaj mesec? Moj neprevaziđeni favorit definitivno je magazin "Hej!". Pročitajte moj "review" ovomesečnog magazina.

Na posterima možete naći Justinovu "Purpouse tour" sliku na megaformatu (4 papira A4 formata). Smatram da je ovo pravi pogodak jer je on skoro posetio Zagreb. Takođe, imate i jako zanimljiv tekst o njemu. S druge strane je drugi deo Jorgeovog XXXL postera. Zatim, tu je i prekul megaposter Katy Perry. Ne njemu je ona zaronila glavu do nosa. Oči dominiraju! Tu je i naš ponos- Ivana Španović. Onda, na drugom listu imate male (1 A4 papir) postere Paula Pogiba, Pewdiepie- a, The Weeknd- a i divne Belle Thorne. Na trećem su vam, takođe mali posteri Jennifer Lopez,  presladak, običan ( dva A4 papira) Jennette McCurdy i Mirande Cosgrove a sa druge strane mali Charli Putha. Uz to, možete naći i divne motivacione poruke.


Na drugim stranama, među ostalom su tekstovi o Justinu, Malanie Martinez, aplikaciji "Musical.ly" i njenim najvećim zvezdama, novom filmu "Trolovi", divne slike i saveti o ljubavi, modi... Najviše su mi se dopali modni saveti poput onog o tome šta nositi ovog meseca, ili o higijeni donjeg veša. Dopada mi se i foto- tutorial za preslatku frizuru.  Strip je jako zanimljiv, takođe. A i super je tekst o dnevniku jedne devojke. 

Sve u svemu, ovomesečni Hej! je vrh! Obavezno ga kupite!


3 коментара:

  1. nsm planirala da ga kupim jer nema Tinin poster, ali si me je tvoj txt mng zainteresovao. Posle njega ,oram!

    ОдговориИзбриши
  2. Extra post! Danas kupujem! Rekla si na FB strani da imaš preko 14K pregleda na blogu i 4.300 lajkova na FB. Čestitam!

    ОдговориИзбриши
  3. Super je! Samo sto kod mene nema gde da se kupi! :( Ali nmvz, imaju neki drugi casopiso o poznatim zvezdama pa ci citati. Ali bas sam zelela da ga kupim (Haj), i zelala sam da gaprocitam, ali ipak cu se potruditi da ga nadjem!
    Inace super si! <3

    ОдговориИзбриши