петак, 06. јануар 2017.

Gde živi Tini? Adresa

  Ćao!

 Prvo da kažem, da ukoliko želite da vam pomognem i da proverimo adresu neke zvezde, javite mi se na na mejl. Rado ću svakome pomoći.
Odvojila sam puno vremena za pisanje ove priče, tako da se nadam da će vam se dopasti. U pitanju je jedna jako zanimljiva tema, prvenstveno posvećena Tinistima, ali naravno da može svako da pročita i napiše svoje mišljenje u komentaru na Famozi ili mom blogu

P.SAko pripadate nekom fandomu, recite to na ovoj anketi: ANKETA

Počnimo!
Prvo sam na Google maps- u pretražila obe adrese navedene na Famozi. Na drugoj se nalazi kuća "Pironti" sa kojom Tini sarađuje, odnosno ima potpisan ugovor. Prva adresa se teško pronalazi na Google maps- u!  Kada unesete ulicu i broj: "Uspallata 1343" (na Famozi piše "Calle Uspallata 1343", ali "Calle" znači "ulica") otvara vam ulicu Uspallata, ali tu su brojevi od 1600 do 3000. Mislila sam da su možda brojevi malo izmešani (događa se), pa sam prešla celu ulicu, polako na "Street view"- u, ali sve je bilo ok. Kasnije sam tražila po argentinskim online imenicima. Oni su blagorečeno ODVRATNI! Naš imenik na netu je fantastičan! U najvećem imeniku Buenos Airesa nije zabeležena čak ni jedna adresa iz te ulice! Da li je to normalno za ovako veliki grad? Ne bih rekla... Pronašla sam još neke, manje pouzdane imenike. U jednom piše da na toj adresi živi Alejandro Stoessel i broj telefona! Međutim u svim drugim imenicima, taj broj se vodi na neku ženu koja nema veze s Tini. Posle višesatnog tumačenja mape, shvatam kako su ulice Uspallata sortirane! Ima ih mnogo i svi brojevi postoje! Na "Street viewu" napokon pronalazim Uspallata 1343! To je žuto- narandžasta kuća sa visokim zid- ogradom iste boje! Nije velika, ali se zbog ograde ne vidi mnogo. U prvi plan se stavlja broj kuće. Ispred kuće je automobil čije su tablice u marka zamućene, ali mislim da je Kia Sorento. Svakako je očigledno da nije Tinin Fiat 500. Tinina kuća ima bazen u dvorištu, ali sa ulice se to ne može videti. Na satelitskom snimku mi se čini da iza kuće postoji bazen ali da je snimljeno kada nije bilo vode u njemu. Čak je i ulaz u ulicu kao u videu.



1 коментар:

  1. i JA SAM TAKODJE ISTRAZIVALA O Tininoj ulici, i isto sam nasla tu kucu!
    Takodje sam mislila da je to Tinina kuca!
    Drago mi je da je tako, da nisam pogresila!
    Hvala ti na ovom postu, super je!

    ОдговориИзбриши