четвртак, 26. јануар 2017.

Zašto kupiti ovomesečni Hej! mahazin- januar 2017.

Zdravo! Danas ću vam pisati post o ovomesečnom magazinu "Hej!", odnosno njegovu recenziju. Što se postera tiče, verovatno ste imali prilike da vidite na njihovoj Fejsbuk stranici koje postere možete naći u ovom broju. Oni su zaista preeedivni, međutim, ne favorizujem posebno ni jednu od zvezda na posterima (možda znate da sam Tinista), tako da mi je najveću pažnju privukao kalendar za 2017. godinu. :D Zaista, nenormalno mi je trebao jedan ovakav kalendar. Kao "šlag na tortu" dođu fotografije proizvoda, koje polako- ali sigurno popunjavaju moju "wish- listu". :)


Tekstovi su neverovatno zanimljivi, a posebno bih izdvojila tekst od 22. do 25. strane koji govori o tome koliko je važno imati samopouzdanje, a daje i savete za njegovo povećanje. Nakon toga slede saveti za telefon i očuvanje njegove baterije, kao i memorije. Iskreno, znala sam za sve savete, i uglavnom ih koristim, jer sam prilično zaineresovana za tehnologiju, ali je tekst svakako vrlo poučan! Takođe su napisane i najveće zablude o mobilnim telefonima, i svako treba da ih pročita. Na primer, jednu zabludu su mi u servisu za telefone predstavili kao potpuno istinitu, čak mi je preporučili kao savet, u šta nikako nisam mogla da poverujem da može biti istinito, a ovaj tekst mi je pomogao da potvrdim svoju sumnju. :) Veoma je zanimljiv i test "Šta tvoj selfie govori o tebi", zapravo, svi testovi su predivni! A prosto ne mogu da vam opišem koliko su zapravo cool- cool natpisi na majicama! Zatim, tekst o devojcivampirici je veoma čudan, ali i zanimljiv. A tek kako mi se dopada horoskop... :D Sve u svemu, "Hej!", je moj definitivni favorit ovog meseca, i ni slučajno nemojte da ga propustite, jednostabno je neverovatan! Možda čak i najbolji do sada! Zapravo... to kažem za svaki broj... :/ Ali šta mogu kad me svi oduševe? :D


Нема коментара:

Постави коментар