уторак, 31. јануар 2017.

Današnje devojčice u Osnovnoj školi

Zdravo!

Za ovaj post sam odabrala da vam pišem o tome kako se sada ponašaju devojčice u Osnovnoj školi, kako nemaju detinjstvo itd. Retko ko mog godišta nije imao dečka, a još uvek sam u Osnovnoj školi, ali zato za godinu dana idem u Srednju. :) E, sada... moja sestra je 5. razred. Jedva da je niža od mene, iako je baš mlađa. :( Uglavnom, u njenom odeljenju, par njih je u vezi. Meni je to ,iskreno, bezveze. Te devojčice stalno govore o tome i na neki način stvaraju želju za tim kod ostalih. Okej, u vezi su u 5. razredu, ali zašto moraju to svima da govore?! Relativno skoro sam bila peti razred, pa šesti, pa sedmi... Ne sećam se da se to kod nas događalo u 5. razredu, ali već od raspusta 5./6. razred- da. Doduše, bilo ih je i u petom, ali se nije o tome govorilo naglas. Već od tog letnjeg raspusta svi su počeli da objavljuju nazovi- veze na društvenim mrežama, i one statuse "Veza? Izl?". 



Uvek mi je to bilo... pa... čudno. Ne znam da li to ja nisam u trendu ili šta, ali po meni stvarno to nije okej. U sedmom razredu- nekako, ali pre toga, stvarno... Ne bih želela da se neko pronađe u ovom tekstu i uvredi. Ovo je samo moje, lično mišljenje. Smatram da detinjstvo nećemo moći da vratimo, i zato je bolje da iz života izvučemo sve što možemo (dok još možemo), da se zabavimo dok smo još deca. Ima vremena i za veze i za sve ostalo. Neće nam pobeći, ali detinjstvo hoće. Ja sam uvek sedela kući i igrala "Vatru i Vodu" sa sestrom, dok je pola generacije objavljivalo slike sa dečkom/ devojkom. Na Instagramu sam gledala slike haljina dok su one objavljivale mišljanje o osobama, od kojih pola glasi: "Sve najj, bivši ♥". Sada ja objavim sliku sa keja, dok one, uslovnorečeno "dive" objavljuju slike iz klubova i kafića. Ne znam koliko je ovo relevantno, s obzirom na to da živim u velikom gradu. Verujem da po manjim gradovima, a tek u selima nije tako. Ukoliko neko ko je iz manjeg mesta vidi ovu objavu, neka napiše u komentar kako je kod njega/ nje. Baš bih volela da pročitam još nečija iskustva. Zaboravim ovo da napomenem! Ova činjenica me je zgranula! Nisam verovala, ali istina je! Dobar deo mojih vršnjaka je imalo prvi poljubac pre šestog razreda, a do prvog polugođa sedmog- skoro svi. Da li je to po vama ok?
To bi bilo sve od mene. Ne zaboravite da napišete šta mislite o ovome. Čujemo se!



10 коментара:

  1. E, Anastasija, ja sam iz jednog manjeg mjesta u Crnoj Gori. Mojkovac, grad pun suma, voda i nazalost djevojcuca koje si ti pomenula. Prosto ne poznajem vise od 15-ak onih koje do sada nisu bile u vezi, pocevsi od 5(kod vas 6) razreda. Meni je to zabrinjavajuce.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti što si podelila svoje mišljenje i situaciju sa mnom. Volela bih da se ne složim, odnosno da to nije istina, ali nažalost jeste.

      Избриши
  2. Po meni to nije bas dobro!
    Msm 5 razred da je u vezi! Stvarno to ne mogu da shvatim!
    Ja sam iz manjeg mesta, ali i u mom mestu, nije bas toliko, ali ima ih dosta koji su u vezi tako 5, 6 razred!

    ОдговориИзбриши
  3. JAOO u mom odeljenju stalno pricaju o tome ali ja nisam od tih devojcica . I skoro svaka ima na zovimo decka.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna ideja za post! <3

    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Zivim u malom mestu. Veruj mi da sam jedina iz moje generacije koja nije imala decka.
    Inace super post!

    ОдговориИзбриши