понедељак, 20. фебруар 2017.

ZAŠTO KUPITI FEBRUARSKI "HEJ!"?

Ćao!
Imala sam neke probleme s nalogom na kome mi je blog, tako da nisam pisala oko nedelju dana i stvarno želim da vam se izvinim. Sada je sve u redu i ovo se neće ponoviti. Dakle, počnimo sa temom koju možete pročitati u naslovu- recenzija ovomesečnog magazina "Hej!".


Ovaj brojse ističe po, možda najvećem do sada, broju ljubavnih tema! Kako je februar mesec ljubavi, sve je lepo usklađeno. Od postera mi se najviše dopao PLL, međutim, nisam neki fan te serije, tako da nisam nešto oduševljena. Ali, to ne menja činjenicu da obožavam ovaj broj. Posteri su, naravno, predivni, ali ne gotivim posebno nikoga. Kvizovi i testovi su me posebno oduševili. Dopala mi se Violetta ukrštenica (što zbog same činjenice da je Violetta tema, što zbog same ukrštenice). I ovog meseca, Hej! je ispratio sve modne trendove. Takođe, veliki ljubavni horoskop je pravi pogodak (osim ako niste ja, hahahaha). A osim njega imate i redovni horshop.Ni po njegovom "mišljenju" mi ne slede dobri dani, ali nema veze, sve dok je ovomesečni Hej! uz mene!

2 коментара:

  1. Ajme jako zanimljiv post. Nekada sam uvek kupovala Hej, i radovala se svakom novom broju, sad ga pratim online, ali hvala sto si pisala na ovu temu.


    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! Drago mi je da ti se sviđa, i hvala na lepom komentaru. Od pre par meseci počela sam da pišem recenzije za svaki broj i nastavniću, tako da kad poželiš, možeš da vidiš čega sve ima. :)

      Избриши