субота, 18. март 2017.

Hej! magazin- mart 2017.: recenzija

Zdravo Hejovci!

Danas imate prilike da na mom blogu pročitate recenziju ovomesečnog broja magazina Hej!
Dakle počeću od postera. Definitivno najveći poster koji možete da pronađete jeste poster filma "Lepotica i zver". U pitanju je novi Diznijev film, koji je, verujem, ništa manje dobar od ostalih Dizni filmova. Dalje, imate još i postere Katty Perry, Big Banga, Fifth Harmony, Daye, Gigi Hadid, 3. deo XXXL postera Camerona Dallasa, Teen Wolf, itd. U nastavku možete pogledati slike par postera:

Što se tiče "Cool Akcije", pokloni su mejkap proizvodi visokog kvaliteta, predivnog izgleda, i ukupno ih je 100, tako da imate šanse da osvojite neki.

Dalje, od tekstova bih verovatno izdvojila onaj "10 najboljih taktika kako da taj slatki dečko poludi za tobom". Divan tekst, a što je najbitnije od pomoći je. Mnogim devojčica i devojkama koje imaju ovaj problem Hej! nudi rešenje. Mislim da mi je ovo omiljeni tekst. Takođe, ne smem da zaboravim da pomenem dve stranice na kojima je smešteno toliko toga korisnog! Tu možete saznati sve najvažnije informacije, čak i detalje oko kupovine grudnjaka, pogotovo prvog. Sve je napomenuto i detaljno objašnjeno. Počevši od saveta oko kupovine grudnjaka za manje grudi, sportskih topića, do velikih. Zaista je sve obuhvaćeno!
Testovi su kao i u svakom broju- sjajni, a najviše mi se dopada "Koliko si zrela?" test.
Možete pronaći i intevju sa Marijom Žeželj i Marcusom & Martinusom, koji otkrivaju sve njihove tajne.
I za kraj, ovo je broj 66. Košta 150 dinara, za Srbiju, 1,50 evra za Crnu Goru, 30 denara za Makedoniju, 3 maraka za BiH. S obzirom na sadržajnost i korisne tekstove u ovom magazinu, cena je sasvim odgovarajuća, i vredi svake pare! Zato, preporučujem vam da ga obavezno kupite!