субота, 11. март 2017.

Najlepši outfiti Martine Stoessel- Tini

 Zdravo drage moje!
Danas pišem post o svojoj omiljenoj pevačici- Tini, zapravo, njenim najlepšim odevnim kombinacijama. Pre nego što počenmo, napomeula bih da je redosled autfita slučajan.

1.

Na ovoj slici je sa svojim dečkom Pepe Barrosom. Preslatki su zajedno, a i odeća im se uklopila, hahaha... Mnogo mi se dopadaju jakna, farmerice, patike i marama, a džemper mi je sasvim okej. Jakna je kožna, a farmerice... hmm... teksas nije, definitvno. Znam šta je u pitanju, ali stvarno ne znam kako se zove taj materijal. 

2. 

Bože, koliko mi se dopada majica! Starke su baš one moje omiljene, majica, kao što rekoh- savršenstvo, a šro se šortsa tiče, ja bih radije obukla crni uz ovaj outfit, ali to ne menja činjenicu da mi se ceo stajling mnogo dopada.

3. 


Ova odeća je baš u mom stilu i rado bih je nosila. Mnogo mi se dopada. Baš je kul! Definitivno mi je omiljeni! Koliko mogu da vidim, majica i helanke su kožne, a rukavi su mrežasti. Boja karmina mi se mnogo sviđa, takođe, i sasvim je uklopljena u ostatak. 

4

Okej, znam da sam rekla da mi je oufit br. 3 omiljeni, ali ovaj je odmah iza. Predivan je! Teško je bilo odlučiti između ova dva. Čoker je veoma neobičan, i zaista se retko viđa, što ga čini dodatno posebnim. Zapravo, sve je neobično. Majica, čoker, frizura, šminka... sve! 

8 коментара:

  1. Jako interesantna ideja za post. Martina je meni jako draga upravo zbog svog stila oblacenja koji dosta podseca na moj, i koji mi se previse dopada te sam se bas obradovala ovom postu. odlicna selekcija autfitova.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti od srca, draga Sandra! Veoma nam je sličan ukus. Takođe mi se baš dopada njen stil, a volim je i kao osobu, pevačicu i glumicu.

      Избриши
  2. Jako dobar post,takodje mi se svidjaju i outfiti.Prijavila sam se na tvoj blog. Pogledaj moj blog i prijavi se ako zelis ,novi post je objavljen :) <333
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične outfite si odabrala. :)
    P.S. Imaš jako lep blog. Pratim te.

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post ! Slike su predivne <3
    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se svidi,uzvratit ću : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши