уторак, 11. април 2017.

Moje mišljenje o trendovima na Balkanu| Collab with Sandra

 Zdravo dragi moji! Rešila sam da napišem kolab post sa mojom dragom Sandrom Radojković, ujedno i mojom omiljenom blogerkom. Na njen blog možete ući klikom OVDE, i tu ćete zateći nastavak ovog posta. :) Molim vas da se prijavite na isti, jer je je zaista, najiskrenije jedna od najboljih blogerki koje znam! Stvarno ima predobre, uglavnom fashion i beaty postove!



 Tema ovog posta jeste moje mišljenje o trenutnim balkanskim trendovima. Bilo bi dobro kada biste i vi napisali svoje u komentarima. Lepo je čuti više mišljenja.
Pa okej, počnimo.

1) Adidas Superstar


Ove patike su mi onako... kul, ali mislim da se prevelika buka diže oko njih. Jesu lepe, sviđaju mi se i sve to, ali videla sam i mnogo lepše ali i udobnije patike. Nisu toliko senzacionalne koliko su predstavljene, ali nisu ni loše. Po mom mišljenju, osrednje i definitivno nisu vredne tolike slave. Sasvim prosečne patike.

2) Čokeri


Iskreno, veliki sam ljubitelj čoker ogrlica. Volim skoro sve varijante i modele, posebno onaj klasičan sa nekim priveskom i ovakav sa slike. Meni je to lepo, mada me nerviraju predrasude o devojkama koje ih nose, ali to ne menja činjenicu daću ih ja nositi sve dok mi budu lepi. Tako da ako je i vama lepo, ne obazirite se, uživajte. ;) 

3) Boxer pletenice


Ove pletenice su kod nas poznatije kao Zoranine pletenice, jer je ona prenela ovaj trend na naš prostor. Meni se sviđaju, ali ne na svakome. Ne stoje svima lepo. Mrzim kada vidim da ih neka devojka nosi samo jer su u trendu, a sa njima izgleda kao neki jarac s onim rogovima onako... U suštini, mogu mnogo lepo da izgledaju, a mogu i da vam unište totalni izgled, sve zavisi od oblika lica.

4) Karirana košulja

Volim karirane košulje i nosim ih. Jedino što ume da mi zasmeta kod knjih jesu one preuske u kojima se jedva diše i kombinacije boja poput ovih na slici gore. Osim tamnocrvene i teget, tu su i roze- teget, zeleno- crvena, zeleno- roze. Sve mi je to fuj. Omiljena kombinacija mi je crno bela, eventualno crno- roze. Volim da uvučem košulju u farmerice i stavim neki lep kaiš. Najlepši autfit sa kariranom košuljom jeste crno- bela košulja, crne farmerice i metalik- siv kaiš sa zlatnom šnalom. Imam zlatno- crne patike, i sve se sjajno uklopi. 

5) Olovka mnogo tamnija od karmina


Ovo jednostavno ne mogu da gledam! Strašno mi je ružno kada je olovka deset nijansi tamija od karmina. Uf! Olovka je meni zapravo okej, ali čemu toliko tamnija nijansa??? Ja volim da stavljam olovku za usne, ali u nijansi karmina/ ruža. Ovako mi je skroz ružno.

6) Ombre usne


Ne samo Balkan, ceo svet je u zadnje vreme zaluđen tim ombre efektom! Meni se i ovaj trend, takođe ne sviđa. Ne bih imala mnogo da kažem o ovome, jednostavno no- go.

7) Gucci kaiš


Realno gledano, nije ništa specijalan. Lep je kaiš, dopada mi se, lako se kombinuje, ali verujem da nije Gucci, niko ga ne bi ni pogledao. Sve je do brenda. Nije samo Guči u pitanju, tu su i Šanel i mnogi drugi. Još kada je fejk, a kupuju ga samo zbog logoa...

To bi bilo to. Zaključak je da modne trendove ovde pokreće Zorannah, eventualno Jelena Karleuša. One diktiraju modu i prenose nam trendove iz Amerike i sl. Zorana ima lep stil, pratim je i gotivim, mada tolika buka zaista nije potrebna. Ako mi ne verujete, pogledajte sledeće slike i uverite se:


 



















 Pitam se ko je čokere, ombre i oivičene usne "doneo" kod nas? Šta vi mislite? Da li tu presudnu ulogu igra Instagram, ili je za usne "kriva" Kylie Jenner?
Jedva čekam da čujem vaša mišljenja!


U sledećem postu... Iskreno savama: Ko sam zapravo ja? (14.4 u 18h)





15 коментара:

  1. Pisala sam sličan post i na svom blogu gdje sam spominjala neke od pomenutih trendova.
    Definitivno se slažem sa tvojim mišljenjem. :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. smatram da je instagram jedan od najvecih razloga sto su se pojavili ovi trendovi i kod nas.. ne pratim trendove ali mi se neki od njih i svidaju, odlican post i drago mi je da si suradivala upravo s jednom od mojih drazih blogerica

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Definitivno mi se od svega najviše sviđaju adidas superstarke i karirane košulje, topp!
    Zapratila sam te, pa ako hoćeš zaprati i ti mene -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Trendovi se u današnje vreme prenose najvećim delom putem Instagrama, a od ovih pobrojanih i sama rado nosim Adidas Superstar patike (koje su mi i udobne i svestrane za kombinovanje), pletenice i karirane košulje u nešto manjoj meri. Pogledaj varijantu tamnoplave i tamnozelene karirane košulje, te dve boje odlično idu zajedno iako na prvu pomisao tako ne izgleda. ;)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Ana, hvala tebi na ovako veličanstvenom postu! Zaista mi je drago sto smo saradjivale, i moram dodati da sam zaista uzivala u ovom kolab postu! Još jednom, svaka čast na ideji, bilo mi je uživanje da pišem, ali takođe i da čitam tvoj post! Svoj deo posla si odlicno uradila, zaista mi se dopada, i tvoj stav i tvoje misljenje, tako da bih se slozila sa tobom! Pozdrav <3

    ОдговориИзбриши
  6. Super post :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши