уторак, 11. април 2017.

Recenzija magazina Hej! April 2017.

Zdravo! Dobrodošli u novu recenziju Hej! magazina! U pitanju je aprilski broj, broj 67. Naslovna strana mi se nekako izdvaja od prethodnih, jer njome dominira roze boja. Možete videti na slici.


Koliko mogu da vidim, redakcija se baš potrudila da se dotakne što više zvezdi. Želela bih da im zahvalim što su pomenuli Tininu novu modnu kolekciju. 


Bukvalno je pomenuta svaka veća zvezda, pa čak i neke manje! U ovom broju sam saznala za mnoge poznate ličnosti, za koje nisam ni čula. Misilm da je to nešto najdivnije što sam do sada zatekla u Heju! Baš su obratili pažnju na manje poznate ličnosti, a ipak nisu izostavili veće zvezde. Divno od njih! Znam koliko može biti nelagodno kada volite neku ličnost, a po magazinima je nema. Ja tako obožavam jednog glumca, ali nije mnogo popularan kod nas, i nema ga po časopisima. Znam da se ne može svakome ispuniti želja, ali drago mi je što makar nekima jeste. Da se vratim na opis ovog broja...
Najviše mi se dopao tekst o "dvojnicima" poznatih. Prosto sam umirala od smeha kada sam gledala slike, a tu Heidi dominira. Hahahaha...



S druge strane je tekst o tome kako reći simpatiji da vam se sviđa, mnogo poučan! Saveti su ekstra u svakom smislu te reči! Perfektno!



Tu je još mnogo, mnogo dobrih tekstova! Baš je u stilu aprila, pogotovo prvog, hahaha. Mnogo smeški, viceva i predobrih fora! Svaka čast na inspiraciji!
Od postera su tu The Weeknd, Lisa i Lena, Dove Cameron, Camilla Cobello, Marcus i Martinus i još par njih, kao i posteri sa motivacionim porukama. OVDE možete videli sve postere.
Jednostavno obožavam ovaj broj! Bukvalno sam ga čitala od korice do korice!


U sledećem postu... Moje mišljenje o trendovima na Balkanu (11.4. u 20.00h)



4 коментара: