субота, 29. април 2017.

This or That tag- many random questions edition

Ćao svima i dobro došli u moj novi post! Nisam pisala već nedelju dana jer mi se mnogo toga lošeg izdešavalo u roku od samo 3 dana. Prvo je preminula jedna meni mnogo draga osoba, a dva dana kasnije su me udarila kola jer su mi se iskidale kočnice. Sve me sada mnogo boli i jedva se krećem. Tako da sam odlučila da napišem post na neku "lakšu" temu da ne bih u potpunosti zapostavila blog. Zato, pišem This or That tag sa puno random pitanja. Ako ne znate o čemu je ovaj tag, sa leve strane su dve stvari a ja ih poredim i desno napišem koja mi je draža. Mislim da ste razumeli. Jednostavno je. Zato počnimo...


Pepsi / Koka Kola?Koka Kola, mada nisam veliki ljubitelj ni jednog od ta dva.
Soda / sok?Zavisna sam od sokova, definitivno.
Sa pulpom / bez pulpe?Sasvim mi je sve jedno, bitno da je sok. :D
7up / Sprite?Sprajt.
Jagoda / Borovnica?Malina. :D Šalim se, jagoda.
Žuta / ljubičasta?Ljubičasta.
Plava / zelena?Plava.
Rok / Rep?Hmmm... teša odluka... možda rep.
Hip Hop / R&B?Sve jedno.
Tv / bioskop?Bioskop.
Horor / komedijaKomedija.
Knjige / magazini?Magazini, ali može i neka dobra knjiga.
Veče / jutro? Veče
Poljupci/ zagrljaji?Oba zajedno. :D
Život / smrtŽivot, naravno.
Bicikl / motocikl?Motocikl... speed= life
Gore / dole?Aaammm...idk? Ne, ozbiljno, ne shvatam ovo.
Buka / tišina?Tišina.
Trčanje / hodanje?Hodanje.
Burger King / Mc Donalds?Nisam probala BK, zato McD.
Jabuke / banane?Hmmm... jabuke
Meksička / italijnska hrana?Jooj... ovo je teško, volim i jednu i drugu. Možda meksička, jer uitalijnasku spadaju i žablji bataci. :D
Zima / leto?Leti zima, zimi leto. :D Ipak... leto. 
Proleće / jesen?Sve jedno mi je. MOžda jesen jer me ne obleću ose.
Čokolada / bombone? Čokolada, naravno. :) 
Piletina / biftek?Piletina.
Levo / desno?Ammm... desno? Ne znam?
Doritos / Cheetos?Chipsy. :D
Povrće / voće?Voće, definitivno!
Cigarete / alkohol?Ni jedno ni drugo!
Hladno / toplo?Toplo.
Matematika / fizikaPrezirem ih zajedno!
Meso / riba?Pa i riba je meso... meso.
Kratki / dugi nokti?Dugi. <3 
Topla čokolada / karamela?Topla čokolada.
Noć Veštica / Božić?Da sam u Americi, bila bi Noć Veštica.
Pizza / špageti?Špageti.
Vrisak / plač?Ne znam... vrisak?
Obična / digitalna kamera?Digitalna
Android / Apple?Android
Ruže / ljubičice?Ruže.
Kiseli / obični krastavci?Kiseli.
Ljubav / mržnja?Ljubav.
Čokolada / vanila?Čokolada.
Latte / Expresso?Latte.
U kući / napolje?Zavisi od raspoloženja.
Zlo / dobro?Zlo u umerenim količinama, hehehe :D
Čisto / prljavo?Lepo je čisto, ali me uglavnom mrzi da čistim, tako da...
Dan / noć?Noć.
Izlazak / zalazak Sunca?Zalazak.
Istina / laži?Istina, opet, u umerenim količinama.
Britney Spears / Christina Aguliara?Britney.
Ashlee / Jessica Simpson?Ni jedna, ni druga.
Beyonce / Ashanti?Beyonce
Eminem or 50 Cent?Ni jedan.
Tini / Selena?Tini.
Green Day / Blink 182?Ni jedan.
Rasta / Jala Brat?Rasta.
Sha / Buba Corelli?Sha.
Jabuke / mandarine?Uvek za mandarine!
Profesor / student?Profesor.
Bogata / siromašna?Bogata, ali ne bih novac koristila u loše svrhe, već bih pomagala siromašnijima.
Sport / čitanje?Ni jedno, ali malo više sport.
Kolači / torta?Kolači, naravno. :)
Veliki / manji grad?Veliki. San mi je da živim u New Yorku.
Ptice / konji.Ni jedno, ali možda konji.
Mačke / psi?Mačke. Imam mačku.
Majmuni / pingvini?Nemam pojma... pingvini?
Kiša / sneg?Kiša.
Sunce / mesec?Mesec.
Tetovaže / pirsinzi?Možda tetovaže.
Pametan / glup?Pametan, valjda.
Aol / Msn?Ni jedno ne koristim.
Cd's / Mp3 Player?CD, verovatno...
Pečeni / prženi krompiri?Obožavam pržene krompire.
Motel / Hotel?Hotel.
Automobili / autobusi?Automobili. Zaluđena sam automobilima. Zavisnik sam od brze vožnje, takođe.
Voz / avion?Kad bih živela u Japanu, bio bi voz (onaj što ide 300 km/h). Kod nas avion.
South Park / Spongebob?Sunđer Bob.
Novac / ljubav?Oba. :D Realno, ni bezjednog se ne može živeti.
Hamburger / hotdog?Hamburger.
Naćosi / pomfrit?Hmmm... pomfrit.
Plave / zelene oči?Plave. Moje oči su plave.
Plava / smeđa kosa?Plava. Kosa mi je tamnoplava, takođe.
Beleške / bez beleški?Pa ne znam... povremeno beleške, ali retko.
Converse / Etnies?Converse.
Olovka / hemijska?Hemijska.
Plaža / bazen?Plaža! <3 
Delfini / kitovi?Delfini! Preslaki su! <3 
Pošto još uvek nisam u nekom super stanju da bih pisala tematske postove...
...U sledećem postu: Q&A (ako bude dovoljno pitanjapostavljajte pitanja u komentarima, na mejlu... bilo gde)



26 коментара:

  1. Super post ^_^ Zelim ti brz oporavak <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Ajla! Zapratiću te. Nadam se da ćeš uzvratiti. :)

      Избриши
  3. Divno osmišljen post, i jako zanimljivi postovi, draga. Super blog imaš <33
    Zapratila sam te na bloggeru :D

    Chanceuse

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Uzvratila bih, ali ne mogu da otvorim blog. :(

      Избриши
  4. Sjajan tag, draga! Odgovori su jako zanimljivi. ♥ Pratim te. :)

    https://lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!
    Pitanja za Q&A:
    TVD ili PLL?
    Omiljena knjiga?
    Znaju li tvoji prijatelji za tvoj blog?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i postavljenim pitanjima. Odgovoriću najverovatnije na sve. :)

      Избриши
  6. Jako mi je žao zbog svega što si se dogodilo, u potpunosti razumijem zašto nisi pisala.
    TAG je jako zanimljiv, imamo slične odgovore. Sviđa mi se kako si realno odgovorila na pitanje "novac/ljubav" haha, skroz točno :)
    Posjeti moj blog i ako želiš, možemo se međusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, hvala ti, draga. :) Zapratiću te, imaš divan blog. :)

      Избриши
  7. Super post! Jao, baš mi te je žao što ti se sve to dogodilo. Post mi se baš sviđa, mislim da bih i ja slično odgovorila kao i ti :)
    Ako imaš vremena posjeti moj blog ->This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  8. You are so interesting person!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    ОдговориИзбриши
  9. Hello my dear,
    what a really interessting blogspot- I love your blog and I am following you now;)
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Vec te pratim.
    Svaka ti cast draga na trudu ulozenom u pisanju bloga jer i sama sam imala blog prije ovog i dosla do 80 k pregleda i odustala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Baš mi je žao zbog toga. Predpostavljam da si imala previše obaveza. :(

      Избриши
  11. Super post, samo nastavi da pišeš blog, zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati! 💞💞

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! Naravno da želim, samo mi daj link bloga. :)

      Избриши
  12. Super post, pratim te :* Pogledaj moj blog ako zelis. mybeautydiary123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши