четвртак, 04. мај 2017.

April iz mog ugla- dve velike tragedije u mom životu

Zdravo dragi i drage moje!



Danas je 6. maj. Jedan divan dan za moju porodicu, koliko to može trenutno biti. Godišnjica je mojoj baki i deki! I to četrdeset peta, a među njima vlada ljubav kao na početku. Mnogo ih volim! Baba, deda, srećna vam četrdesetpetogodišnjica!



Maj je već peti mesec u 2017. kad pre? Ne mogu sebe da uverim da će još malo kraj školske godine, što ujedno znači da je pola godine prošlo! O Bože!

April, četvrti mesec u ovoj godini je bio jako buran mesec za mene. Dogodile su mi se dve tužne stvari koje će zauvek ostaviti pečat u mom životu. Jednog dana mi umre draga osoba, a prekosutra zamalo ja. Na to se svodi ovaj mesec.

1) Umrla mi je veoma draga osoba uz koju sam odrastala.

Gubitak nje je meni bio jednak potencialnom gubitku polovine mene. Njeno postojanje meni znači život. Kada sam nju ugledala mrtvu, mogla sam i ja da umrem. Život bez nje nikad neće biti isti. Počivaj u miru! <3


2) Udarila su me kola.

Vozim bicikl već godinama. Išla sam i na trku i osvojila jednom četvrto i jednom prvo mesto. Odlično vozim. Jurila sam jednog dana do škole biciklom da predam neki papir dok još nije kasno. Ulica do škole je ravna, pomalo nizbrda, odlična prilika da ubacim u šestu (maksimalnu i moju omiljenu) brzinu. Sve je bilo okej do jedne raskrsnice. Da bi se "sišlo" do pešačkog, mora se proći jedan veći nagib (nizbrdica) i to baš u krivini. Tu sam trebala da usporim i pre nego što sam dohvatila kočnicu, ona se otkidala i ja u panici i sa papirom u drugoj ruci nisam uspela da se zaustavim. Izletela sam na ogroman bulevar u udarila u kola pri velikoj brzini i to još niz nizbrdicu! Uspaničila sam se. Preplašila sam se. Čovek je izašao iz džipa u koji sam udarila. Kroz plač, jecaj i bolne uzdahe sam počela da se izvinjavam i objašnjavam da mi se iskidala kočnica. Čovek je stvarno bio ljubazan i nije se ljutio. Naprotiv, ponudio mi je pomoć. Ali, najčudnije u svemu tome jeste što pri udaru u džip nisam pala! Bukvalno sam se zalepila za njegovu haubu! Ostala sam tu par sekundi pribijena uz teget haubu držeći bicikl i papir u ruci. I na kraju, uz bolove po celom telu, dovukla sam se do škole i predala papir.


Kažu, jedno zlo uvek za sobom vuče još njih. Je li ovo istina? Prvi deo meseca mi je bio super, dok su se u jednu, poslednju (radnu) nedelju natrpale dve užasne stvari, i to u roku od tri dana! To je kad si rođen pod nesrećnom zvezdom. :( Znate, sve više počinjem da verujem u tu izreku, jer kada mi je pre par meseci umro jedan član šire familije, za tim događajem se desila još jedna velika tragedija u mojoj porodici. Istorija se ponavlja?


Nadam se da vam se nikada neće dogodite nešto loše poput ovih stvari koje su se meni dogodile. Uživajte u svakom trenutku svog života jer se ne zna do kada ćete biti u mogućnosti da to radite. Osoba koju sam navela u umrla kada su se svi najmanje nadali. Onda, zbog one nesreće na bulevaru, mogla sam da budem pokojna sada, ne daj Bože. Nikad se ne zna koji vam je događaj poslednji u životu i zato svaki proživite kao da vam je poslednji. Tanka je linija imeđu života i smrti. Pretanka da bismo je uzimali zdravo za gotovo. Uživajte u životu jer nemate dva.

Pozdrav do sledećeg posta!


17 коментара:

  1. Hi. This is deria. I am following your blog and I hope you follow back 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, draga. Jako mi je žao što si doživela te nesreće. Nadam se da si dobro zbog slupanje u automobil.

    ​Novi post je na mom blogu: My after schol ROUTINE
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, draga, sad mi je bolje. :)
      Imaš prelep blog, pratim te.

      Избриши
  3. Poučan post,ja sam se jako razočarala kada je i meni umrla draga osoba,također iznenada,ali opet nakon vremena se navikneš da je nema i nastaviš dalje.Život je takav,imaš i uspone i padove,poraz ili uspjeh.Sve je to dio života,nadam se da te više takve stvari neće zadesiti.Hvala što si sa nama podijelila dijelić svog života.

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, draga Belma, na podršci i ovako divnom, emotivnom komentaru. <3

      Избриши
  4. Hi!
    Very great post! :)
    Im following you and I hope you follow back!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Bas mi je zao draga :( prvi put sam na tvom blogu i zao mi je sto nisam naisla na vedrije teme :(
    zapratila sam te <3 ako hoces zaprati i ti mene :*
    Ako ti nije tesko pogledaj moj novi post i klikni na linkove ispod slika :D hvala puno <3
    http://lepojkicaimama.blogspot.rs/2017/05/moja-romwe-wish-lista.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uff... imeni je žao, ali eto, realnost je takva. :( Stedeća tema će biti baš opuštena, tako da se svi malo razveselimo.:)
      Hvala puno na komentaru, pratim tvoj blog i kliknuću na linkove, znam da znači puno.:)

      Избриши
  6. Predivan post! Zao mi je sto su ti se desile takve stvari :/

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Zao mi je što ti se to desilo.. nadam se da si sada bolje! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ОдговориИзбриши
  9. Stvarno predivan post ♥
    Pratim te, ako želiš poseti moj blog :)
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши