петак, 26. мај 2017.

HEJ! Maj 2017- review

Zdravo svima i dobro došli u još jednu recenziju magazina Hej! Ovde Ana i predstaviću vam ovomesečni broj.


Dakle, ovo je broj 68. Majski broj. Prvo, neizmerno sam zahvalna redakciji Heja na ovako medenom
Tininom posteru i to sa autogramom. Hvala vam od srca! Drugo, tu je i roze poster sa citatom: "Music On- Word Off", koji me je podstaknuo da promenim mnogo toga. Ne, ne oko muzike, muzika je moj život, i uvek sam je slušala, već sam zahvaljujući ovom posteru sredila sobu. :D Inače ne lepim citate na zidove, ali me ovaj baš opisuje, pa sam morala. A, pošto mi je zid bio prepun Tininh postera, nisam imala prostora ni za ovaj veliki, sa autogramom, a kamoli da mali. :) Tako sam preuredila zidove. Da nije bilo ovih postera, verujem da to ne bih uradila do narednog krečenja. :D



Ovako, na Hejovoj FB stranici, imali ste prilike da vidite koje postere sve imate, ali ću napomenuti ove veće: Marcus & Martinus, Ariana Grande, Johnny Depp, Tini... Takođe, Hej vam pruža šansu da osvojite i Zoranin parfem i to na vrlo lak način. 

Sadrži, kao i uvek, mnogo zanimljivosti, saveta, što životnih, što modnih. Neke lifehackove i trikove... Kvizovi su im ekstra i ovaj put. Posebno sam oduševljena intrvjuom sa Zarannah, koju obožavam. Slike su joj preeelepe i sam intervju i previše zanimljiv!


Oduševili su me i ljubavni citati na stranicama sa datim rešenjima za svaki ljubavni problem pojedinačno.


A i bilo je interesantno pročitati da Gigi Hadid obožava moj omiljeni sport, ujedno i ono što treniram, i jedina stvar koja me natera da ustanem iz kreveta. :D



4 коментара:

  1. Predivan post, draga. Slike su predivne, i drago mi je što te je taj poster promenio. I ja mnogo volim muziku, međutim nisam neki fan Tini, niti Zorannah.

    Top 5 Alisha Marie Videos | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
  2. Lep post.Pošto sam ja posetila tvoj blog,mogla bi da mi uzvratiš.Link je: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=193188646717413906#allposts

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo nije hejt,ali,po čemu si ti posebna? Ja sam počela sa blogovanjem dva meseca ranije.Izvini ako te je ovo uvredilo (pomalo izvini),ali,stvarno?!

    ОдговориИзбриши