уторак, 16. мај 2017.

Motivacioni citati i moje mišljenje o njima

Zdravo ljudi!



Sigurno ste prošli kroz neki težak period u životu, doživeli ste nešto mnogo teško. I sami znate da sam ja doživela smrt drage osobe i umalo svoju u toku od tri dana. Znate koliko to teško može da vam padne? U sličnim okolnostima neće vam citati direktno pomoći, ali vam mogu dati podršku, inspiraciju i težnju za boljim sutra.
Pročitajte sada neke od mojih omiljenih motivacionih citata i šta mislim o njima. U komentarima možete navesti svoje. :)

1)

U prevodu: "Nema lifta do uspeha. Moraš ići stepenicama". Istina je da se na vrh ne može samo banuti, nego morate uložiti određeni trud. Zrno, po zrno- pogača. Stepenik, po stepenik- vrh. Zaključak jeste da uspeh ne dolazi sam od sebe. Morate se potruditi i biti spremni na odricanja da biste došli do njega.

2) 


Ne dozvolite nikome da upravlja vašim životom, odlukama, mislima i željama. Vaš život je samovaš i neka svako živi svoj.

3) 

Krato i jasno! Niko ne može da vas spreči kada rešite da ostvraite svoj cilj. Radite na njemu svaki dan. Kada ga budete ostvarili, videćete da se isplatilo.

4) 

Ovaj citat me je mnogo ojačao posle smrti gore navedene osobe. Bez obzira na to šro je mrtva, osećam se lakše. Kao da je opet uz mene. Kada Sunce zađe, znate da je tu negde, s druge strane, daleko, ali opet tu.

5) 


"Budućnost nije ako se plašiš. To je ponavljanje prošlosti koje te čini anksioznim". Upravo tako! Nažalost sam se i sa ovim suočila. Imam jedan veliki strah, koji se hao tihi ubica razvijao u meni. Da nisam bežala od njega, nego da sam se suočila sa tim, danas ne bih imala napade panike i anksiocnosti u tim slučajevima. :(


10 коментара: