недеља, 07. мај 2017.

Najbolji filmovi koje sam odgledala| Collab ft. Jovana

Ćao ljudi!



Ovde Ana. Dobro došli o moj novi post. Zapravo, ovo je kolab sa mojom divnom koleginicom Jovanom sa bloga: Lifella. S obzirom na to da ima 13 godina, a piše bolje nego mnoge 23- godišnjakinje, zamolila bih vas da se prijavite na njen blog.
Mi smo se dogovorile davam napišemo spisak naših omiljenih filmova. U ostatku posta ćete pročitati moje preporue, a na njenom blogu- njene.

1) Knowing


Film sam gledala prilično odavno, pre par godina. Bila sam mala, ali mi se mnogo dopao film. Ni danas ne menjam mišljenje o njemu.
Govori se o tome da je pre 50 godina u školi jednog dečaka "posađena" kapsula sa crtežima tadašnjih đaka. Zadatak je bio da nacrtaju kako vide budućnost za 50 godina i to stave u kapsulu, tako da novi učenici za 50 godina to mogu da vide. Jedna devojčica, Lucinda, jedina nije crtala, nego je pisala gomilu brojeva za koje bi svi rekli da su nasubični, ali nisu! Pola veka kasnije, taj crtež slučajno, ili ne, dolazi u prave ruke. Njega uzima dečak Kejleb, koji je predodređen Kodom sudbine. Njegov otac ostaje budan cele noći da protumači pismo. Shvata da brojevi predstavljaju tačnu lokaciju i vreme događanja svih najvećih katastrofa (ubistava, napada, pljački...) tokom tih 50 godina, ALI I U BUDUĆNOSTI! Sledi prava akcija, misterija, naučna fantastika i malčice horora. A kraj ostavlja duboko urezan utisak u vama, definitivno! Naježim se samo dok se prisećam šta sam gledala pre sedam godina, a možete da zamistile kakav je bio doživljaj gledati to. Nije mnogo strašan film, nećete se uplašiti, doživljaj je jednostavno neopisiv. Obavezno pogledajte!

P.S: Vi ne znate kako izgleda dok Lucinda piše te brojeve... Nju je nešto zaposelo i ona nije mogla da stane dok ne završi. Kada joj nastavnica uzima papir nastavlja da grebe noktima po klupi, a onda (takođe noktima) na vratima wc- a i sve raskrvari nokte. Malo jezivo, ali kao što rekoh, nije mnogo strašno, nećete sanjati, ne brinite. ;) U suštini, jedan od najjezivijih događaja, tako da možete već shvatiti kakvi su ostali.

TREJLER
CEO FILM NA ENGLESKOM

2) Yesterday' s children



Tokom trudnoće glavnog lika, Dženi, u njenim snovima stalno se pojavljuje varošica sa velikom crkvom. Ona će to ispričati svojoj majci. Njena majka joj pokazuje crteže upravo tog mesta. Počinju da istražuju i dolaze do zaključka da je to mali grad u Irskoj. Dženi sa mužem odlazi u Irsku. Počinje da veruje u reinkarnaciju i traži saznanja o svom prošlom životu. Inače, njeni snovi su poput serije. Svako veče nova epizoda. Ceo život porodice koju sanja (u gradiću sa crkvom) se odigrava u njenim snovima. Do kog će saznanja doći u Irskoj? To će ostati tajna dok ne pogledate film. :)


3) Tini el gran cambio de Violetta


Ovo je argentinski film, tako da malo podseća na sapunice. Zato, ako ne volite romantične filmove, drame i sl. ovaj film nije za vas. Iskreno i ja ih ne volim, ali ono što me je kod ovog filma privuklo jeste glavna glumica- Tini. Ali, nisam film zavolela samo zbog je, već i jer je toliko iskrenosti i emocije uneto u film. <3 Mnogo dobro glumi. Svaka čast!
Radi se o devojci Violeti kojoj je umrla majka dok je bila mnogo mala. Živi sa ocem. Počinje da radi na svom albumu, ali nema inspiraciju. Odlazi u Italiju na odmor. Tamo shvata da je trebalo da dobije ime Tini, ali zbog spleta različitih okolnosti- nije- Saznaje  neke stvari o svojoj majci i upoznaje nove prijatelje. Onda se sve preokrene kada u novinama vidi da piše da je Leon (njen dečko) prevario sa drugom devojkom. Ona zove Leona, javlja se njegova "devojka" i kaže da se Leon tušira, a ona je kod njega kući. Zapravo su bili u studiju i snimali pesmu. Leon je još uvek voli. Ali, Violetu to povredi i prvim čamcem ode na pusto ostrvo. Šta se dalje dogodilo ćete pogledati u filmu. :)



P.S: Kada je ovaj film snimljen (2016, mislim marta), htela sam što pre da ga gledam. Nije ga bilo u našim bioskopima, pa sam zato, čim se pojavila španska verzija na internetu, skinula istu, pretvorila zvuk iz filma (na španskom) u tekst, pa prevela na srpski i engleski i to pretvorila u titlove. Tako da sam prva gledala i na engleskom i na srpskom. :D 


27 коментара:

  1. Prvi film me je privukao odmah, odličan post, ali onaj film večeras gledam sigurno hahh tako da hvala na predlogu i na ovom divnom postu <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: SERBIA
    With the number: 211
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Serbia%20and%20Montenegro______211%20%20%20%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    http://nsm07.casimages.com/img/2017/05/01//17050105495618874515013909.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post, draga Ana! Baš mi je drago da smo odradile ovaj collab, nadam se da će ih biti još! ♥♥♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Lep post,planiram odgledati sad ove filmove:).Prijavila sam se na tvoj blog,molim te uzvrati:

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post, draga. Filmovi su jako lepi, nisam gledala nijedan ♥♥♥

    ​Novi post je na mom blogu: My after schol ROUTINE
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda
    P.S. Ako želiš pročitaj ovaj post i pridruži se. Vidi o čemu se radi na njihovom blogu:
    world-directory-sweetmelody.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post, hvala na odličnoj preporuci. Neke filmove sam odgledala a neke ću tek da gledam. Jako zanimljivi predlozi.

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam do sada pogledala ove filmove ali definitivno hocu :) hvala na preporukama <3 odlican post :*
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post, deara! Prva dva filma nisam odgledala. Tacnije, prvi put cujem za njih. Mada, treci film je fanstastican i veliki sam Martinin fan. <3
    P.S. Novi sam clan tvog bloga. Ako zelis, pogledaj i ti moj blog i uzvrati pracenje. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hi dear, I'm following your nice blob. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  10. Wow, wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post draga.
    Neke filmove nisam gledala, i super predlozi.
    Sad znam koje cu pogldati! ❤❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs/2017/05/kupovina.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  12. Hi there my dear,

    nice moview, I like Knowing a lot, too;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Volim misterije ,tako da su me prva dva filma odmah privukla.Pratim te odavno , tako da bi mi znacilo ako bi i ti mene zapratila <3 Novi post:http://anastasijakostic.blogspot.rs/2017/05/top-5-lista-trenodova-za-leto-2017.html

    ОдговориИзбриши