уторак, 02. мај 2017.

Q&A no°1

Zdravo ljudi! Ne znate koliko sam srećna! Stigli smo do cifre od 61 čitaoca! To je za mene veliki uspeh s obzirom na to da blog imam skoro pola godine. Inače, takođe u prošlom postu, navela sam da su me udarila kola, i da po ceo dan ležim u krevetu. Deluje kao da imam vremena da napišem roman. Nije baš tako. Moram da čitam lektiru, spremam se za takmičenje, radim na jednom projektu itd. a uz to se trudim da održim blog "u životu". Zato sam vam u prošlom postu rekla da mi postavljate pitanja za Q&A. Bilo je petnaestak pitanja, od toga su oko dve trećine stigle na mejl. Sada ću odgovoriti na sva jer ih nije mnogo, ali ipak dovoljno za 60 čitalaca. Let' s start!



1. The Vampire Diaries ili Preaty Little Liars?

Jooj... ovo je zaista teško... Možda, hmm... TVD. Mada, nisam sigurna, teško sam donela odluku!



2. Omiljena knjiga?

Ja i ne čitam nešto mnogo, ali imam više omiljenih: "20.000 milja pod morem" Žila Verna, "Zov divljine" Džeka Londona i "Hiljaditi sprat" Ketrin Makgi, koju sam dobila od Famoze, ali zbog previše obaveza nikako da je završim. :(



3. Znaju li tvoji prijatelji za ovaj blog?

U suštini ne znaju. Jedino što sam rekla bivšoj BFF, ali je ona obrisala poruke, izgubila link i zaboravila na blog. :P Možda je tako i bolje. :)

4. Omiljena marka automobila?

Audi i Maserati. <3 Obožavam ih!!!



5. Jesi li probala Starbucks?

Nisam, jer nisam imala prilike da budem u gradu u kome imaju kafić. Marta sledeće godine mi se možda pruži prilika da ostvarim tu želju, ali otom- potom.



6. Omiljeni film?

Paklene ulice  (svi delovi), Izgubljena sećanja, Knowing (preporučujem svima, extra film!), Star Wars VII... Ne gledam prečesto filmove, ali pokušavam da nađem neki baš dobar da odgledam kada imam vremena, tako da ne bih mogla da se odlučim za jedan, jer je više filmova na mene ostavilo dobar utisak.



7. Omiljena Jutjuberka?

Enn La Rush.



8. Omiljeni grad?

Opet ih je više... :D Los Angeles, New York, Paris i Dubai. <3



9. Koju hranu i piće najviše voliš?

Hrana: girosi i ražnjići (mogu da se udavim u njima)
Piće: svi voćni sokovi i Fanta sa limunom. (zavisna sam od voćnih sokova, a Fantu sa limunom obožavam, ali u suštini pijem svaki sok osim klakera)



10. Najluđi načini na koje si prepisivala na testu?

Jooj... ovoga ima previše :P Počnimo... stavila sam jednom telefon u čizmu i vadila ga kad nastavnik prođe. Inače, sedela sam u prvoj klupi pa nije ni obraćao pažnju na mene, i stalno bilo negde pozadi. Onda, uzela sam neku kutijicu od vitamina i ponela u školu i rekla da na sred časa treba da pijem lek. U kutijicu sam stavila puškice, i plus telefon u duboke patike (bilo je proleće, nisam mogla čizme). Otišla sam do wc- a i sve iščitala. Onda... još na početku sedmog, sedela sam u prvoj klupi, pravo ispred ogrooomnog periodnog sistema, ali sitno ispisanog. Jedina sam mogla da vidim u odeljenju i naravno prepisala. Inače, na tom testu je bio samo periodni sistem i razvalila sam. :D Ima još mnogo toga, mogu ceo post ovome da posvetim ako hoćete. :D



I to su sva pitanja na koja sam odabrala da odgovorim. Hvala što ste ih postavljali. Čujemo se u narednom postu!

Pozdrav!


6 коментара:

  1. Novi post na mom blogu ^^ https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/2017/05/maybelline-fit-me.html
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ОдговориИзбриши
  2. Predobro je ... Imas slicnosti kao kod mene ...P.S Divnooo ti je imeeee <3 <3 Najboljaaa siii

    ОдговориИзбриши