уторак, 23. мај 2017.

Recnezija Essence šminke/ Kako se našminkati za školsko slikanje

 Ćao devojke!



Juče smo imali ono redovno, godišnje školsko slikanje. Skoro sam kupila nove Essence mejakap prozvode i rešila da ih isprobam ovim povodom. Pokazala bih vam kako sam se ja to našminkala i prokomentarisala proizvode. Nadam se da ću vam dati ideju. :)

I, ne, ovo nije reklama za Essence. Svaka recenzija je 100% iskrena i realna!


Prvo ću vam predstaviti proizvode, a onda i reći šta mislim o njima.

1. Prvo sam nanela korektor u stiku,  Essence CoverStick abdeckstift


Ovo je jedan od boljih korektora koje sam probala. Skroz je solidan, mada ne preporučujem ako imate mnogo bubuljica jer neće moći da vam prekrije sve. Ja sam te sreće da ih nemam mnogo, pa me dobro služi. I kad me izbije više bubuljica (a to je stvarno mnogo retko), takođe me služi. Super je, ali ponavljam, ne može prikriti sve ako imate mnogo bubuljica.

2. Na lice sam, onda, stavila puder u kamenu Essence mattifying compact powder sa slike da bih matirala lice


Puder k'o puder. Nisam mnogo očekivala od njega s obzirom na to da je u kamenu. Nisam se razočarala, ali nisam ni posebno oduševljena. Klasičan, solidan puder. Dobro je što se ne vidi da je nanošen i baš se uklopi sa kožom. A s druge strane, opet ne prikriva dobro. 


3. Na usne sam stavila Essence NY (60003) longlasting lip gloss i dodala šljokice u na to.


Jedan od boljih Essence- ovih proizvoda. Obožavateljima jačih nijansi se neće dopasti, jer je nude, ali meni je super. Dugotrajan (sve dok ne jedete ili više pijete :P ), providno- roze, sa malo šljokica. Nijansa nešto svetlija nego u bočici. Preeelepo miriše, a četkica je baš mekana (u normalnim količinama).

4. Onda sam iskoristila, takođe Essence, I love extreme crazy volume maskaru.

Što se maskare tiče... oduševljena sam! Daje je doslovno V- O- L- U- M- E- N! Perfektno! Jedini proizvod od svih korišćenih koji mi se baš dopao, ujedno i najbolja Essence- ova maskara sa kojom sam imala iskustva. Na prvi pogled, četkica plastična, dlačice kratke, deluje nerealno da stvara volumen kakav stvara. Čuda su ipak moguća!



10 коментара:

  1. i ja koristim essence puder u kamenu jako su dobri!
    sjajne preporuke :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. I love essence and i am using this mascara too 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Essence is really good. I am following you and I hope you follow back.
    deryaninsporgunlugu.com

    ОдговориИзбриши
  4. Dobre ideje si dala. Ja sam za matursko slikanje nagovorila cijeli razred da stave matt ruž u boji trule višnje... Kao za Helloween :D.

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post, Ana! Odličan izbor šminke za školu, pratim te pa ako ti se dopadne moj blog uzvrati. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/05/summer-casual-outfit.html

    ОдговориИзбриши