среда, 10. мај 2017.

Top 5 makeup proizvoda| Collab with Magdalena

Zdravo ljudi, ovde Ana!

Dobro došli u još jedan kolab, ovaj put sa divnom blogerkom, pre svega osobom Magdalenom sa bloga: Magdalena Š. Tako da bih vas ovom prilikom zamolila da zapratite njen modni blog.
Nas dve smo se dogovorile da vam napišemo kolab na temu "Top 5 mejkap proizvoda", tako da ćemo vam ona i ja predtsvaiti pet omiljenih komada šminke.



Ja se, iskreno, ne šminkam mnogo, Volim šminku, volim i da se našminkam za neke prilike, ali kada idem u školu, ponekad stavim sjaj, eventualno malo korektora i maskare i to je to. Opet, kao što rekoh, volim šminku, i imam je prilično, tako da mogu da vam predstavim svoju listu. Let' s start!

1) Essence NY 10003 lip gloss



Ja imam XXXL bočicu, od 18ml i traje mi već dugo, duuugo... Nude nijansa, savršeno se slaže uz moj ten... sve pohvale! Jedino što bih možda zamerila,jeste to što u bočici izleda baš ono... pink, a kada ga nanesete, to je neka svetloroze nijansa sa šljokicama. Lep je u svakom slučaju, ali eto, rekoh da napomenem da ne dođe do konfuzije.

2) She nail enamel (nijansa 201)



Lak za nokte koji u bočici izgleda da je iste nijanse kao gore navedeni sjaj, ali je nešto jača roze. Na noktima je prilično sličan kao u bočici, ali svakako se slaže sa sjajem.

3) Golden Rose Nail Lacquer (nijansa 317)


Baš jarko crvena nijansa. Nezgodno za kombinovanje, ali zato božanstveno! Dugo vreme sam bila zaljubljena u ovaj lak! I sada ga mnogo volim, ali me nervira što se sporo suši, a ja lakiram nokte perd spavanje, pa mi sve ostanu tragovi ispreplitnih vlakana mog čaršava.

4) Unnamed lip gloss


Ne, nije mu zo naziv, nažalost. Kupila sam ga dosta odavno, tako da su se sva slovca izbrisala... Ja ću ga u svakom slučaju opisati. Nijansa je, hmm... vidite boju na slici? Providno- takva sa šljokicama, hahaha... Nadam se da ste shvatili. Uglavnom, ja ga mnogo volim i često ga nanosim i zato je pri kraju. A zanimljivo je to što sam ja njega kupila pre oko godinu i po i izgubila ga i našla ga pre mesec dana. :D

5) Nevena Puzzle antibakterijska krema protiv bubuljica


Ovo nije baš šminka ali i usko povezano sa njome, pa ću i nju predstaviti. Krema je fenomenalna! Namazala sam svega jedamput, i već se povuklo crvenilo, a kasnije su i skroz nestale bubuljice. U suštini ja nemam nešto problema sa bubuljicama. U pojedinim delovim meseca mi se pojavi oko 5 njih, tako da mi stvarno ne predstavljaju problem, nije mnogo 5 bubuljica mesečno, ali kad već mogu da nemam ni jednu, iskoristiću priliku. :)

I to je bio zvanično poslednji proizvod koji predstavljam sada. Pozdrav i čitajte moj novi post za 3 dana!


14 коментара:

  1. Hvala ti puno na ovom collabu, nadam se da ce ih u buducnosti biti jos.
    <3

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Great products.
    I'm following your blog via GFC, could you follow my blog too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan collab, Ana! Baš mi se dopadaju svi proizvodi! ♥♥♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Wow! All the products look great!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks for the interesting review!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post draga! Slike su super :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши