субота, 17. јун 2017.

Hej! magazin, jun 2017

Juče mi je stigao ovomesečni Hej! Detaljno sam ga pročitala za sat- dva, i sad vam pišem njegovu recenziju. :)

Na prvi pogled, naslovna stranica zelenkasto- bebi pink. Baš tako prolećna kombinacija. Na njoj su pojedini naslovi, koji dovoljno privlače pažnju da ne možete a da ga ne otvorite. :)




Tu je interesantan konkurs na kome možete da osvojite nove Ipanema jadranke. Post koji je meni od najveće pomoći jeste onaj za odvikavanje od interneta na 60 i nekoj strani. Do neba sam zahvalna redakciji, jer znate već koliko mi je potreban. Takođe, možete pronaći kompletne utiske sa snimanja spota Marije Žeželj i savete za prvi dejt. Imate i savete protiv stidljivosti, razne intervjue, izjave zvezdi (tu je i Tinina <3) itd. Od postera, nalaze se ogroman poster Ariane Grande, 3. deo Marcusa i Martinusa, poster "Čuvara plaže", Harry Styles i drugi. Imate i preeelepe poster sa motivacionom porukom. Pozadina je teget- maslinasta, ali skoro crna, i ispred piše "Never stop dreaming". Iznad natpisa je jedorog. Drugi je onako ljubavni, prepun srca na sve strane i u jednom velikom srcu na sredini piše "Love is being stupid together". Pozadina je čokoladno- braon. Postoji i poster za bojenje. Znači, kao bojanka. To obojite, izbacite na Instragram i ako vaš bude najlepši, dobijete nagradu. :)

Čisto da vas podsetim, ovo je broj 69. Časopis možete kupiti u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Cene su sledeće: Srbija: 200 din. BiH: 4 km, Makedonija: 30 den.


2 коментара: