петак, 30. јун 2017.

Izvinjenje i obaveštenje svim blogerima (obavezno pročitajte)


 Zdravo i dobro došli u moj novi post. Želim da vas obavestim o nečemu i usput vam se izvinim zbog istog. Ne, ne prestajem s blogovanjem. Daleko od toga! Sad ćete shvatiti šta je u pitanju.



Ali, prvo moram da vam se zahvalim na 100 čitalaca. Presrenćna sam, i hvala devojci koja mi je u komentar javila da je ona 100. čitateljka. :D To je blogerka sa bloga Teen's corner. Počela sam sa blogovanjem 22.10.2016. Znači prošlo je 9 meseci do ove cifre. Verujem da je to moglo i brže da sam bila redovnija u pisanju na početku. Sada, kao što vidite, pišem postove svakog 3. dana. Kada budem pošla u školu, možda neki period (ako imam puno testova i sl.) budem pisala svakog 4. ali smatram da ni to nije neredovno. Još jednom, hvala od srca!

 Ovaj post neće biti mnogo dugačak, jer je ovo više jedno obaveštenje. Nemam šta mnogo da vam kažem osim da vam objasnim svoju situaciju i nadam se da ćete me razumeti.


 U jednom manjem gradiću imam babu koja boluje od teške, retko izlečive bolesti. Mnogo je volim i ne želim i nju da izgubim. Danas odlazim kod nje i biću tamo oko dve nedelje da se staram o njoj. Ja sam na raspustu, dok moji roditelji rade. Tačnije odlazim sa bratom i sestrom da joj zajedno pomažemo. Ona je stara žena i ne treba joj internet, stoga ga i nema. Jedna njena komšika ima, a ja odlazim uglavnom jednom dnevno tamo, tako da ću ulaziti povremeno na blog. Postovi će se sami objavljivati, odnosno zakazaću ih, a ja ću odgovarati na komentare i komentarisati blogove svojih koleginica. :) Ne verujem da ću stići sve da iskomentarišem, jer bi bilo bezobrazno da odem do nje samo da bih koristila njen internet, i sve vreme buljila u telefon, ali ću svakako ostati u toku. Slažete se, zar ne? Tamo je lepa priroda, pa ću to iskoristiti za lepe fotografije. Nadam se da se niko neće naljutiti i da ćete shvatiti moju situaciju. Kada se vratim, sve će biti kao ranije. Volim vas mnogo!


10 коментара:

  1. Draga, svako od nas ovde ima privatni život koji ne može i ne sme trpeti nikakve izgovore i druge obaveze. Želim tvojoj baki da ozdravi, ili pak bude bolje. Za blog se ne brini! Provedi te dve nedelje sa bakom i društvom lepo. Ne opterećuj se postovima i komentarisanjem naših postova. Usresredi se na baku za to vreme, a kada se vratiš vreme posveti blogu. :) ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Iskoristi to vreme da se odmoriš i opustiš sa porodicom i da uživaš u prirodi. Blog može da čeka dok se ne vratiš zato nemoj ništa da brineš. Želim tvojoj baki da bude bolje. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  3. nice blog :-)
    following each other?
    let me know & have a nice weekend :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  4. Potpuno opravdan razlog! Nadam se da ce tvojoj baki biti bolje, ukoliko je to ikako moguce.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da će tvojoj baki biti bolje, i nema veze ako ne komentarišeš naše blogove. To nije bitno. Ne moraš ni da pišeš, ali ako imaš zakazane postove, to je u redu. Još jednom, nadam se da će tvoja baka ozdraviti, ili da će joj barem biti bolje.

    Ne volim leto, bila sam vegeterijanac, htela sam da odustanem od bloga - Q&A | laAdda

    ОдговориИзбриши
  6. Nemoj uopšte da ti bude žao,ipak svako od nas ima svoj privatni život.Nadam se da će ti baka biti bolje ♥

    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Sve je u redu! Svi imamo privatan život i probleme! Nadam se da će baka biti bolje!

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  8. Nadam se da ce ti baka biti bolje :(
    Saznala sam za tebe preko famoze, i tvoj blog mi je postao stvarno jedan od omiljenih. Jedva cekam da se vratis <3

    ОдговориИзбриши
  9. Baš mi je žao te bake,nadam se da će biti dobro na kraju. Nema potrebe da se izvinjavaš jer svi mi grešimo i svi mi imamo privatan život i privatne obaveze tako da imaš moju veliku podršku! I uz tebe sam!
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ОдговориИзбриши
  10. Baš mi je žao te bake,nadam se da će biti dobro na kraju. Nema potrebe da se izvinjavaš jer svi mi grešimo i svi mi imamo privatan život i privatne obaveze tako da imaš moju veliku podršku! I uz tebe sam!
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ОдговориИзбриши