уторак, 06. јун 2017.

MISTERIJE: Pitanja na koja NIKO nema odgovor

Hej!

Ovde Ana, ponovo. :) Dobro došli u još jedan moj post. Možda je naslov malo zbunjuć, ali pročitajte, vidite šta mislim pre nego što samo izađete odavde.




Ponekad, zamislim se na času o tome čemu sve ovo što postoji.
Odavno još, učili smo da se energija i materija ne mogu stvoriti ni iz čega niti nestati. Kako onda postoje? Kako onda sve postoji? Kako ja postojim? Zašto sam ja baš ja? Kako izgleda svet iz prvog lica od strane drugih osoba? Zašto ja gledam iz prvog lica baš u mom telu? 



Moja pitanja su mnogo zbunjujuća. Toliko sa i sama ne umem da ih iskažem ponekad. Ja sam osoba koja mnogo razmišlja o svemu i koja ne podnosi nerešene misterije. Uvek me "kopka" da istražim nešto zanimljivo. Mnogo sam radoznala. 

Pogledajte ispred sebe. Vi to vidite iz prvog lica. Vidite iz svojih očiju. Zašto? Zašto ne gledamo iz drugog tela i očiju? Zašto sam ja baš ja? Zašto nisam neko drugi? Da li me drugi ljudi vide kako ja sebe vidim na ogledalu? Zašto sam ja- ja? Da li sam mogla da budem neko drugi, i da pritom budem svesna i gledam svet iz prvog lica? Kako? Zašto?



Imam bezbroj pitanja bez odgovora. Pročitajte i razmislite malo o tome. Videćete koliko je čudno.

Čemu sve ovo? Čemu ceo svet, ljudi, biljke, životinje... Zašto sve to postoji? Koja je svrha toga? A ta ako je ovo sve samo san? Šta ako se sutra, prekosutra probudimo na nekom drugom mestu u nečije tuđe ime? Šta ako uopšte ne živimo na Zemlji? Šta ako se sutra probudim kao vanzemaljac i shvatim da sam sanjala? Ili ako se probudim kao majmun, žaba, magarac? Pa što sam ja učila hemiju malopre ako samo sanjam? :D A šta ako nas je neko stvorio i upravlja nama? Kao što ljudi upravljaju robotima, lutkama, marionetama... Šta ako neko nama tako upravlja? A šta je predodredilo da se rodim u svom telu? Ko smo mi zapravo? Kako je sve nastalo? 



Ako  je verovati naučnicima, to izgleda ovako:

"Bilo jednom jedno veliko NIŠTA, i to NIŠTA eksplodira i nastane SVE"

Pa ok, kako može NIŠTA da eksplodira? Kako može da eksplodira nešto što ne postoji? A tek da od toga nastane sve? 


Ljudi su nastali od čovekolikog majmuna? A taj čovekoliki majmun? A njegovi preci? A prvo živo biće? I ono je nastalo ni od čega? Ili od tog NIŠTA? A voda, vazduh? A da, i u svemiru postoje rupe. Čime su ispunjene? Ničime? Opet dođosmo do tog NIŠTA? Ako je ništa, kako postoji?

Šta je NIŠTA? Da li to postoji, ili je sve na svetu i van njega- NEŠTO?

Nemojte poludeti posle ovog posta, molim vas. :D


15 коментара:

  1. Predivan post draga <3
    Pogledaj moj novi post : http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/turquoise-ootd.html

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti te razumem, jer sam bi lajk, slična tebi, i to mnogo. Na časovima, poput hemije i fizike, na kojima i ne pokušavam pratiti nastavu, jer ko će posle smirivati glavobolju, uglavnom i ja mozgam ovakva pitanja. Da li je moj život možda samo san neke bebe koja je joś u trbuhu svoje majke, te je sve ovo kroz šta ja prolazim, ono kako ona misli da izgleda ovaj svet ? Śta ako sutra sve ovo jednostavno nestane ? Koračam li zemljom, ili samo mislim o tome ? Da li je sve ovo što ja vidim samo iluzija koju mi mozak stvara ? I tako dalje..broja im nema.

    No, negde sam pročitala sledeće : Smisao svega je u tome da smisla zapravo nema.

    Razmisli o tome.

    Inače, Anice moja draga, predivno, i više nego originalno i savršeno odrađeno. ❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno si me oduševila ovim postom. Sve si tako predivno napisala, zapravo ovim postom se i možemo zamisliti zbog čega mi postojimo, vjerojatno postoji neki razlog zbog kojeg smo mi na ovom planetu, ali ta pitanja će vječno ostati neodgovorena ^^
    This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista fantastičan post! Verujem da svako od nas ima neku svoju priliku kada mozga o nečemu. Ja prva postavljam sama sebi pitanja koja su nebuloze. Uglavnom, vrlo interesantan post! Blog ti je divan, učlanila sam se :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Često uhvatim sebe kako si postavljam baš ova pitanja koja si navela u postu, i kopka me to što odgovora nema. Zaista divan post, učlanila sam se na tvoj blog, mnogo mi se dopada! :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam ovakve postove :) tvoj je stvarno zanimljiv <3

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Bukvalno ti dodeljujem nagradu najzanimljivijeg bloga 2k17.... Svaki, ali svaki post je uvek originalan i predivno osmišljen i jendostavno stvoren da privuče pažnju *--*
    Što se tiče konkretno ovog posta, fenomenalan je, kao da sma ga ja pisala... Puna sam takvih pitanja i za sve uvek tražim odgovor u nauci jer mislim da ona ima objašnjenja za sve... Verovatno zato davim profesore svaki čas pitanjima na koje ni oni sami ne znaju dati jasan odgovor pa se pogube u svojim mislima... :)
    Još jednom, odličaaan post <3 <3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши