петак, 09. јун 2017.

Summer: My summer bucket list

Zdravo svima, ovde Ana i dobro došli u moj novi post.

Ja još uvek ne mogu da shvatim da je školska godina još malo gotova! Kao da je nevidljivo projurila pored mene! Zar već? Nemoguće! Ljudi, za manje od nedelju dana je kraj razreda! Zato bih ovom prilikom napisala post na temu Summer bucket list, sa čijim ću ispunjavanjem početi čim zazvoni poslednje školsko zvono za ovu školsku godinu,






Biću iskrena, kao i uvek. :D Do skoro nisam znala šta je bucket list. Mislila sam da je to lista stvari koje stavljamo u korpu (/torbu/kofer itd.) kad idemo negde. Zvuči malo bolesno ali ok. Mada, s druge strane je opravdano, je bucket znači korpa, kanta (ne za đubre) i sl. Uglavnom, pre mesec dana, otprilike, gledala sam na Pinterestu ovakve liste, i zato sada mogu da napišem svoju. :) So, let's start...

1. Izaći sa drugaricama najmanje 15 puta
  - Nisam osoba koja mnogo izlazi, tako da mi je izlazak svakog šestog dana dovoljan. :)

2. Svaki dan ići napolje
  - Već je opštepoznato da sam zavisna od tehnologije, tako da htela- ne htela, moram ovo da ispunim.

3. Organizovati mini- piknik u dvorištu
  - Bilo bi to samo sa sestrom i bratom, sa malo hrane i muzike u dvorištu. :)



5. Voziti bicikl svaki dan
  - Nemam drugog razloga za ovim, osim čiste ljubavi prema biziklizmu, ali neće škoditi.:)

6. Ceo dan bez tehnologije
  - K'o što rekoh, ovo mi je i više nego potrebno.

7. Skroz preurediti (ili dubinski očistiti) sobu
  - Kakva sam osoba, ne znam kako ću ovo ostvariti, ali pokušaću. :P



8. Provesti dobar deo dana u pisanju postova
  - Pokušaću ovo s prvim naletom inspiracije, jer može biti korisno.

9. Pomoći nepoznatoj osobi
  - Volela bih da pomognem nekom slučajnom prolazniku umesto da ga zezam kao po običaju. :D

10. Pročitati bar jednu školsku lektiru
  - Lakše je pročitati sve opise s interneta, nego roman, ali smoći ću snage...

11. Svakog dana na moru slikati po jednu kul sliku
  - Volim da slikam zanimljive slike, iako završe u mojoj galeriji, eventualno na InstaStory- ju.


I to bi bilo to. Nisam mogla a da ne dodam neki svoj pečat ovoj listi, i napišem mini- komentar, jer bi mi sama lista delovala suvoparno. Bye, bye!


12 коментара:

  1. Divan post draga! Nadam se da ćeš ispuniti sve što si zamislila!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga <3
    Pogledaj moj novi post o Too Faced paleti :
    http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/is-too-faced-sweet-peach-palette-worth.html

    ОдговориИзбриши
  3. Dobra ideja za post. Iskreno se nadam da ćeš uspjeti ostvariti sve sa tvoje liste.

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  4. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da ces uspeti da ispunis ove odluke. Srecno hahah... Novi sam clan i odusevljena sam tvojim blogom, ako zelis, uzvrati :D ♥♥

    Moj blog- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши