субота, 24. јун 2017.

Summer: Kako dekorisati sobu kao sa Tumblr- a (DIY)



 Ćao ljudi! Kako se provodite na raspustu? Meni je super. :)
Dobro došli u novi post pod rubrikom Summer.

 Nije mi teško da priznam da sam osoba kojoj je mrsko da sređuje sobu i da je sređujem samo za rođendane, slave itd. ili kad mi neko dolazi. Uvek me previše mrzi, i jednostavno imam "pametnija posla". Znate, aplikacije poput Tumblr- a, WHI- a, Pinteresta, Instagrama...
na kojima svi vode savršen život, mogu da vas inspirišu i podstaknu da i vi pokušate isto, ili da makar tako izgleda. Meni tako dođe neki period kada želim da svoju sobu dovedem do savršenstva (za šta mi je potreban selotjep, koji konstantno gubim, pa i ovaj put). Zadnji put je to bilo sinoć. Kao po običaju, moja soba je bila prepuna đubreta i nepotrebnih gluposti. Razmišljam o tome da sobu čistim zimi, jer mogu da nakupim dovoljno smeća da se grejemo njime. Kako genijalno. :D Šalu na stranu, znate one ogromne kutije od klima? Napunila sam celu takvu! Bio je ovo možda i predug uvod, i zato prelazim odmah na post.

1. Srce od fotografija


Ovo možete uraditi tako da se sredina srca nalazi na ivici, među dva zida, i onda deluje kao da je polu- savijeno. Sada ću vam pokazati šablon po kome se radi:

Potrebne su vam 44 slike, što je malo previše. Ukoliko, kao ja, nemate toliko fotografija, možete (to ću ja da uradim) da zalepite samo fotografije koje idu okolo, znači 22 fotografije (samo okvir srca, šuplje iznutra), a unutra stavite onaj natpis "Because every picture has a story to tell".

2. Natpisi i citati


Ukoliko želite, možete preuzeti ovu sliku, iseći je i odštampati, a ako nemate štampač, ili jednostavno želite da sami to uradite, nije teško (nadam se) nacrtati ovo flomasterima. Mada, ja ću ipak da štampam, jer crtam k' o nogama.

3. Jastuci


Nisu DIY, ali su kjut i udobnoi, pa ih dodajem u listu. Imate, recimo, u Formi, Yisku itd. Odaberite neke sa lepim natpisima, printovima, kako želite... Jedino je bitno da vam se slažu sa ostatkom sobe. Znači, ako su vam zidovi zeleni, nemojte uzeti crvene jastuke. 

4. Nameštaj


Takođe nije DIY, ali je bitno. Najbolje je da kupite beli ili crni nameštaj, da biste mogli da uklapate sve boje uz njega, jer ćete sobu okrečiti pre nego što kupite ormar. Tako, kad sam ja bila mala, kupili su mi braon ormar, i sad sam osuđena na njega. Ako ste u mojoj situaciji, ne možete mnogo uticati na to, ali ako ste srećnici i renovira vam se soba- znate šta (ne)treba da radite. :)

5. Washi traka


Ovo je nešto novo kod nas, i nema ga po manjim mestima. U mom gradu je iza svakog ugla, ali prodavci često nemaju blage veze šta je washi traka, tako da, iz ličnog iskustva vas savetujem: ako prodavci ne znaju šta je washi traka, recite im da je to selotejp u boji. A biću iskrena, umesto crne washi trake koristim izolir- traku. :D Za istale dezene i boje, tu je washi.

6. Tapestry


E ovo je najjednostavnije. Uzmete maramu i zakačite je za zid. :P  Videla sam, neki to kače na plafon. Nije to loša ideja. Može da služi kao džep na plafonu, da tu krijete stvari. :D

7. Puno slika 

Možete kao na slici da zakačite slike štipaljkama za novogodišnje lampice (lepša varijanta), ili na neku žicu, konopac za bešenje, šalim se, običan konopac (lakša varijanta).

8. Lampice


Puno ovih lampica na zavesama, prozorima, ogledalima, slikama. Mislim, odlučite se za nešto, nemojte baš sve, pa da svetlite kao Las Vegas.


24 коментара:

  1. Super post! Ovaj post je idealan i super će mi poslužiti ove ideje jer baš sređujem sobu ^^
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Nameravala sam uskoro da sređujem sobu tako da će mi ovo biti od pomoći :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Baš sam nedavno uređivala sobu i neke dekoracije sam iskoristila :)

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  4. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post mila, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, draga. Neki saveti će mi poslužiti, međutim iako je tu bio tekst, nisam videla slike, nešto neće da se učitaju.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hmm... pa ne bih znala u čemu je problem. :/ I meni i drugima učitavaju. Hvala u svakom slučaju. :)

      Избриши
  7. Ovog ljeta sam odlučila potpuno preurediti svoju sobu, i ovo će mi definitivno biti inspiracija. Što se srca od fotografija tiče, odavno sam htjela to da napravim, ali sam sebe smatrala nekako suviše smotanom da bi mi uspjelo, hehe :D
    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, ma i ja sam, možeš zaključiti po preprošlom postu. :D Nego, ide mi dobro skiciranje i takve stvari, pa predpostavljam daa ću prvo iscrtati sve po zidu. :D

      Избриши
  8. Sjajne ideje. Želela sam da napravim zid sa mnogo zapačenih slika na lampicama, ali mi jednostavno izgledaju ružno ove koje se rade u foto radnjama. ☺

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možeš da probaš sa nekim razglenicama npr. ili recimo u Fotoliku dobro rade slike. ;)

      Избриши
  9. great ideas omg! i always wanted to have a tumbler inspired room but i can never go trough with these ideas ahah

    cool blog! I'm following! I would love if yo could visit my blog and perhaps follow me too =)
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ОдговориИзбриши
  10. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ОдговориИзбриши
  11. Veoma divan post. Mislim da su ove ideje super pogotovo sada kada je leto i svi imamo i previse slobodnog vremena. Slike su odlicne! :)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши