уторак, 27. јун 2017.

Summer: Kako se spremiti za letovanje (Get ready for travel with me)




Hello guys! Welcome to my new post.
Ćao ljudi! Dobro došli u moj novi post.

Ovo je samo još jedan od mnogih postova koji vas čekaju pod rubrikom Summer. Pisaću vam o tome šta treba da uradite pre nego što odete na more, šta da ponesete, kako da se slikate itd. Naravno, preživećete vi i bez ovoga, ali lakše sa ovim. :D



ŠTA PONETI?




Ovo je cheklista stvari uz koje ćete se lepše provesti na moru. Neću da pišem kupaći, kreme za sunčanje, papuče, sl. jer se podrazumeva.

♡ Preuzeta muzika (ili YT playlista)
♡ Slušalice
♡ Knjiga ili časopis
♡ Telefon
♡ Punjač
♡ Fotoaparat/ kamera
♡ Malo šminke
♡ Čokoladice, čipsevi, sokovi...
♡ Sredstva za higijenu

PRE ODLASKA NE ZABORAVITE:




♡ Da date ljubimce nekome da ih čuva
♡ Da isključite sve uređaje
♡ Da zatvorite prozore i zaključate vrata
♡ Recite prijateljima da ste u romingu i da vas ne zovu

ZA TELEFON:




♡ Google Translate
♡ Google Maps
♡ Navigation, GPS
♡ Vodič za grad/ državu u koju idete
♡ Memorijska kartica
♡ Muzika
♡ Internet (ako nemate u hotelu)
♡ Foto editori (VSCO, AirBrush, YouCam MakeUp...)

SAVETI ZA FOTOGRAFIJE



♡ Pazite na osvetljenje
♡ Pazite na ugao pod kojim slikate
♡ Obratite pažnju da vam kamera stoji pravo
♡ Ako nemate stalak, pazite da vam se ne tresu ruke
♡ Odaberite dobre filtere



19 коментара:

  1. Jako sam zaboravna, tako da će mi ovaj podsjetnik zaista biti od pomoći! Hvala ti <3

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar podsetnik mila, jako lep post, upravo sam kopirala tvoje podsetnike i odštampaću ih u wordu.

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post draga! I veoma koristan! Jedva čekam ovogodišnji odmor i verujem da ću upotrebiti tvoje savete!♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan i jako koristan post, a mogu primetiti i veoma zanimljiv. Saveti su stvarno sjajni. Volim ovu tvoju Summer rubriku.

    I want to travel #2 | laAdda

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Veoma je koristan, hvala na savetima! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Najpre ti čestitam na 100 čitaoca, i veoma mi je drago što sam ja ta ''jubilarna'' čitateljka! ♥ Usput, zaista super post! Ako budem letos putovala, mislim da ću definitivno da zapišem sve tvoje savete!

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, ne mogu rečima opisati svoju sreću! <3 <3

      Избриши
  7. Veoma koristan post kada/ako treba da se uradi brzinska ček lista. Sjajno si napisala ovaj post. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični saveti. :)

    Učestvujte u nagradnoj igri ------> GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  9. great post :)

    follow for follow?;d
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Mnogo mi se svidja ovaj post i usput hvala na savetima , nadam se da ces posetiti i moj blog sajt butterlife101.blogspot.com unapred hvala !

    ОдговориИзбриши