понедељак, 03. јул 2017.

Summer: Summer photos/ letnje slike


 Zdravo svima! Možete uočiti neke promene u vezi pisanja postova. Promenila sam izgled uvodne slike, i od ovog posta počinjem sa prevođenjem postova na engleskom jeziku. Možda sam negde u postovima napomenula da želim da studiram u Americi, tako da će mi ovako biti lakše, a možda se dogodi da neki stranac dođe do mog bloga i tako može da ga razume.

 Hello everyone! You can see some changes about writing my posts. I have changed design of intro photo, and I'm starting with translating my posts on English. I think that I have said that I wanna study in America, so this will be helpful to me and my readers that aren't from Serbia or Balkan. 



 Dakle, u ovom postu ću vam pokazati neke od meni najlepših letnjih, Tumblr slika. Uživajte.

 So in this post, I'll show you some of my favorite Tumblr photos. Enjoy!








5 коментара:

  1. Slike su zaista jako lepe, draga. Najviše mi se sviđa ona sa sladoledom ili šta je već.

    laAdda | Letnje osveženje - 5 recepta za savršen smoothie

    ОдговориИзбриши
  2. Sve slike su prelepe. Pogotovo su mi super oni ananasi,bas su mi u letnjem stilu.

    ОдговориИзбриши
  3. You choose stunning photos *_*
    Love them so much!
    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Fotografije su divnee! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши